maandag 14 juni 2010

botscan

Na een toch wel bezig weekend,zaterdag geholpen op de voetbal,gistren kwam mijn kleine meisje weer thuis had slaapfeestje gehad.Lianne had jeugdfestival met het orkest was leuk om haar daar zo achter de instrumenten te zien vol concentratie voor degen die WOS hebben komen ze op tv donderdagavond om 19.00,tweede interview nu niet voor de sport maar muziek.Op verjaardagsvisite konden we lekker buiten mee bbq en was gezellig,jammer dat mijn lijf ging protesteerden,na een goed nacht helaas is de pijn niet echt weg maar schijnt inmiddels het zonnetje, is het weer maandag vandaag de botscan,niet iets waar ik tegenop zie.
Moet wel zeggen dat mijn lijf wel andere dingen doet dan ik zou willen,maar je kan helaas niet alles krijgen wat je wil.
Mijn programma is nog zo druk komende dagen geen tijd om te tobben.

2 opmerkingen:

  1. Ja lieve meis, soms wil je graag anders, maar is het even niet zo en moet je het er mee doen.
    De botscan al gehad hoop ik.
    Dan nu maar verder met wat ik hoop allemaal leuke dingen op de agenda.
    Meis, hou je goed hé..!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een druk weekend maar wel met leuke dingen.
    Pas wel een beetje op jezelf he,anders kom je jezelf tegen!
    Maar ik weet het,zodra we ons goed voelen,willen we alles doen wat we kunnen met meestal daarna een protesterend lichaam.
    Moeilijk hoor ,om uit te vinden wat wel en wat niet kan.

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen