dinsdag 13 juli 2010

zorgen voor een huisdier

We hebben heerlijk warme dagen gehad,moet eerlijk zeggen dat ik deze afkoeling wel lekker vind,maar we weten allemaal dat dat niet geregeld kan worden,gelukkig maar want ieder wil iets anders.
Vrijdag was de familie Wessels op visite,gezellig de meiden vermaakte zich weer heerlijk met zijn viertjes met waterslang en ballontjes,en Asline en ik lekker relax kletsen en rustig toe kijken vanuit de tuinstoel.
Weekend ook nog voor de cavia gezorgd elke drie a vier uur gaf ik haar eten met een spuitje,een heel karwei maar hoopte dat ze ging eten zelfstandig,maar dat deed ze maandag ook nog niet en dan de vraag tot hoever ga je met zo en beestje.Gelukkig was de dierenarts ook heel meelevend en zei dat ik haar in leven heb gehouden in de natuur had ze al dood geweest,maar toch baal je op dat moment en geeft een rot gevoel,maar ook rust want we kunnen haar niet blijven voeren met een spuitje.Hij wist ook niet wat er nog kon wezen met haar.
Lianne was mee,wilde er niet bij zijn bij het inslapen maar haar wel later zien,ze wachtte in de wachtkamer,had verdriet net als mijn, maar zei dat ze het al verwacht had een soort voorgevoel?
Helaas zijn we geen wereld kampioen maar tweede van de wereld moeten we ook trots op zijn ons kikkerlandje,en ieder heeft zo zijn ideeën over het wel of niet eerlijk zijn van de scheids,of de spelers,ze doen vast allemaal hun best en meer kan je niet doen!
Vannacht een logé voor Milou en de komende nacht vriendin van Lianne,morgen dagje strand en dan wordt het echt pakken op weg naar oostenrijk,beetje dubbel gevoel Ik heb er zin in maar weet ook dat ik daarna weer aan de chemo moet wat ons leventje weer erg gaat ontregelen.
Vanmiddag hoor ik nog mijn bloeduitslag niet van mijn eigen arts eigenlijk kunnen we dan pas echt zeggen we gaan op vakantie maar mijn gevoel is dat we gewoon lekker gaan en daar nog twee weken gaan genieten van mijn kanjers.
Jullie horen nog wat de dokter vertel voor we weg gaan.

3 opmerkingen:

  1. Ach lieverds, jammer van de cavia, maar zo kon het ook niet doorgaan.
    Onthoud maar dat je alles gedaan hebt wat mogelijk was.
    En nu lekker doorgaan met de voorbereidingen van de vakantie, want die staat ook voor de deur.
    En morgen wordt het nog een héééééél warm dagje, en mag je niet te hard lopen.
    Lieverd maak het goed, hoop dat je goed bericht hebt van de arts, en dat de vakantie gewoon door kan gaan.
    Dikke kus, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg jammer dat jou goede zorgen niet mochten baten.
    Maar de cavia was waarschijnlijk niet meer beter geworden en is het goed zo.
    Nu maar inpakken voor de vakantie en genieten van de voorpret,die tijd vind ik altijd zo leuk!
    Ik ben benieuwd naar de bloeduitslag,hoop dat ie in het voordeel is van jou.
    Geniet van jullie dagje strand en dan.....op naar Oostenrijk!

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve Monique en Eef en je kanjers
    we wensen jullie een hele fijne vacantie
    in het mooie Oosterijk dat hebben jullie
    verdiend! Heel veel liefs van tante
    Map en ome Geer

    BeantwoordenVerwijderen