donderdag 8 juli 2010

reacties hebben ook last van de warmte?

Inderdaad trouwe bloggenoten de reacties werden niet geplaatst,beetje balen maar weet niet goed wat ermee te doen,zo een code met van die letters zou handiger zijn ,maar kan niet bij deze blogger.
Wat een gedoe met een cavia ben gewoon druk met dat beestje,nu al twee dagen met der bezig en nog steeds eet ze niet zelf zoals het hoort,heb toch wel aardig wat geduld en wordt zo een beetje boos,kinderachtig maar vind dat ze te snel opgeeft,dat zeg ik dan ook tegen haar als ik zo een uur bezig ben met een spuitje eten naar binnen te werken,Alles zit onder en ruik smerig maar doe mijn best,meer kan ik niet doen. Je laat zo een diertje ook niet zomaar dood gaan,maar er zijn grenzen tot hoever ga je dan?
Gelukkig mocht Lianne vandaag mee met een vriendinnetje naar het zwembad zelf kan ik niet echt genieten van het mooie weer ,moet ook wel zeggen dat ik het buiten een tikje te warm vind in de zon.Wil een hoop maar komt niets uit mijn handen.
Wat een gemopper. Sorry,weet best dat er veeeeel vervelender dingen zijn.
Komt goed allemaal af en toe even een mopperdag mag toch wel?
Geniet van het weer,de hittengolf welke we te goed hadden?

5 opmerkingen:

  1. Het is erg warm,je kunt beter binnen dan buiten zijn.
    Ben vandaag aan het pakken geweest voor ons weekendje weg.
    We hebben een huisje in Herpen gehuurd en van daaruit gaan we zaterdag naar Bospop in Weerd.
    Jammer dat jullie cavia niet opknapt,het valt niet mee om die beestjes via een spuitje eten te geven.Heb ooit eens een jong katje op die manier willen redden,maar helaas was alle moeite voor niets.
    Wat gek dat de reacties niet geplaatst worden!
    Alhoewel,de eerste reactie van Marjolijn staat er bij ons al net zolang op als die van mij.(bij je vorige bericht).
    DE lettercode kun je wel toepassen hoor.
    Wanneer iemand wil reageren klik je op "profiel selecteren",klikt daar "anoniem" aan en daarna op "reactie plaatsen"drukken.
    Dan krijg je een code.
    Ik neem aan dat je dat bedoelt en het is de wijze waarop ik altijd reageer.

    Alvast een goed (niet al te warm)weekend gewenst.
    En misschien vieren we zondag een feestje,mocht Nederland de beker winnen!

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge meis,
    Ja, die blogjes hebben soms ook de kuren. Niks van aan trekken, gaat wel weer over.
    Alles en iedereen heeft last van de warmte moet je maar denken.
    Och, het beestje zo ziek, hoop dat het snel beter gaat.
    Nog een paar dagen volhouden meis, volgende week komen er betere temperaturen, voor mij ook..!!
    Fijne dag vandaag en op naar een goed weekend.
    Rustig blijven en zoveel als kan uit de zon.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Monique, je bent heus niet de enige waar niets uit d'r handen komt, gewoon de warmte hoor, dan maar ff niks, een boekje of zoiets, het werk loopt echt niet weg, probeer toch maar een beetje van dit luie warme weer te genieten , voor je het weet lopen we weer in onze winter kleding, doei, groetjes, Jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is het al net zo warm als bij jullie en het enige wat we doen is in het water liggen.

    Als ik lees hoe je de cavia verzorgd moet ik aan onze gezamelijke nachtdiensten denken en hoe je een baby voede die er naar jouw idee ook veel te lang ever deed. Gelukkig voor mij heb jij daar meer geduld voor dan ik en ontfermde jij je altijd over de "zorgenkindjes".

    Hier kijken we dit week-end ook voetbal en juichen we net zo hard mee. Ik rijd trots rond met mijn Hollandse vlag op de auto. Ik weet meteen waar de Nederlanders hier wonen.

    Groetjes en rustig aan met de hitte, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Monique wat vervelend,cavia,s hebben nog al eens een vit.c tekort.Misschien knapt ie op van een vit c tabletje of wat sinaasappelsap. sterkte

    BeantwoordenVerwijderen