zondag 8 augustus 2010

Afsluiten van de zomerfeest week







Ik heb de bardienst gedraait,was gezellig alleen werd de muziek steeds harder voor mijn idee en gaf me een gevoel van zo dat heb je maar weer mooi gedaan met de kuur in je lijf.



Gisteren weer een goede dag gehad, het blijft een wonder maar heb wel een beetje oké een keer chemo geeft geen echte aanval op mijn lijf ,het is het steeds herhalen van die aanvallen,dat is waar je lijf moeite mee krijgt,maar deze gaat alvast goed geniet ik weer van,moet wel goed voor de darmen zorgen maar dat was bekend bij deze soort.
Vanmiddag afsluiten van de zomerfeest het is zo mooi Eef geeft er niets om en mijn meiden zijn echte schipluidse meiden want gaan er ook naartoe zelf Milou wil er weer heen ze willen de finale niet missen,Ik ga bij mijn vriendin staan, want vorig jaar stonden we ook samen en we gaan weer op weg naar het volgend zomerfeest met heel feestvierend schipluiden ,al is de tekst uit het boekje niet echt leuk omschreven maar dat is hoe ik het lees andere zullen het zo niet lezen(alsof het je laatst zomerfeest is dat je mee zult maken)Maar voor mijn in mijn hoofd leest dit anders.
Schipluiden een groot feest en voor elkaar voor iedereen die daar zin en behoefte aan heeft doe je niet mee dan blijf je gelukkig wel schipluidenaar, want ieder in zijn waarde laten dat is toch wel het belangrijkste.Schipluiden blijft echt een mijn mooie dorpje.
Ik ga eens kijken hoe het feest zich vanmiddag weer gaat gebeuren hopelijk zonde regen want dat is wel leuker,maar dat kunnen we niet bestellen,gelukkig maar!


Foto's van de disco en de watermiddag.

2 opmerkingen:

  1. Hoi lieverd,
    Hoop dat je nog een mooie middag gehad hebt en de feestweek goed afgesloten hebt.
    Hier werd het gaande de middag steeds beter weer en kwam het zonnetje nog echt om de hoek kijken.
    Ik hoop bij jullie ook.
    En dan nu maar lekker nagenieten van deze week, en op naar de volgende..!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag als het mag....
    Hier een groet vanaf het mooiste plekje. De meiden dragen nog steeds jullie t-shirts met veel plezier.
    Tot gauw
    ilva, Tosca Jiske Imke en Finne

    BeantwoordenVerwijderen