woensdag 11 augustus 2010

De week doorzagen???

Vanochtend weer geprobeerd om via mijn poort je bloed te geven maar helaas weer niet gelukt dus dan maar weer uit adertje op mijn hand.Even na vragen of ik nu voor de tweed gift van elke kuur ook bloed moet prikken want zo makkelijk gaat het dus ook weer niet.
Morgen de de tweede gift van de eerste kuur dan een week rust.
De schilderijen hangen op de chemoafdeling en is een mooi gezicht,even langs mijn afdeling geweest voor de koffie,was weer fijn om daar even te zijn al weet ik dat het straks niet meer mijn afdeling is maar wel hopelijk een plaats om zo af en toe aan te waaien.
En niets is toeval, Ans was er ,op woensdag?? We zijn samen naar de schilderijen wezen kijken waar we vorig jaar met sponsorgeld bij elkaar hadden gefiets.Mooi om elkaar weer even te kunnen zien en vasthouden.
Even langs de voetbal geweest daar is Lianne met de KNVB voetbaldagen bezig en Eef is vandaag daar met Milou aan het helpen dus ik was vandaag een soort van alleen ook dat is weer wennen voel ik wel,maandag Milou en volgende week Lianne weer naar school,ritme voor hun en mijn maar ook een mooi en dankbaar gevoel om het schooljaar weer te beginnen.
Morgen dus weer chemo dit keer met mijn zus hebben een hoop bij te kletsen, want wel elkaar gesproken maar niet gezien vanaf voor onze vakantie naar oostenrijk.

4 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,

    Wat jammer nou dat het bloed afnemen weer problemen gaf, hopelijk kan dit opgelost worden.
    Ik wens je veel succes morgen bij de tweede gift.
    En gezellig bijkletsen met je zus.

    Liefs
    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,
    Julie alweer bijna in `t dagelijkse ritme en wij aan de vooravond van vakantie.De meiden hebben er al weer bijna 3 weken op zitten en met z`n allen gaan we vanaf dit weekend aan de vakantie beginnen.Eerst gaan de meiden naar `t kindervakantiewerk(1 week) en dan vliegen we met z`n allen naar Malta.Voor jouw heel veel succes met de nieuwe kuur,maar jouw kennende komt dat wel inorde.
    Groeten, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé jammer meis, dat je poortje niet goed werkt, of is het alleen als je bloed moet geven?
    De chemo kan er wel door?
    Geweldig dat de schilderijen al hangen, dat heb je toch mooi voor elkaar!!
    Ja, meis jij moest aan de slag en straks ook jouw kanjers weer. Dan is deze vakantie weer voorbij. Hier duurt het allemaal nog een paar weken. Op naar de volgende wens ik je van harte toe.
    Dikke knuffel en succes morgen lieverd.
    Denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En de tweede gigt zit er nu ook in... Laat het maar flink zijn werk doen, zodat we volgend jaar weer kunnen fietsen.
    Ik vond het ook fijn om te knuffelen! Heel fijn!!!!
    Dikke kus
    P.s Het zijn prachtige schilderijen geworden!

    BeantwoordenVerwijderen