maandag 30 augustus 2010

Beetje stil in huis!!!

Even wennen, nu Lianne ook de hele week naar school is het is erg stil in huis ,alles draait weer en hun vinden zo hun gang weer,merk dat ik even moet wennen om mijn gangetje en afleiding weer te vinden.Beetje onbestemd gevoel maar dat gaat wel weer goed komen.
Weekend lekker geweest en eigenlijk supergoed gegaan met de bijwerkingen,beetje tumorpijn maar veel minder dan vorige keer.Bij Lianne wezen kijken moest uit spelen,gisteren rustig dagje thuis.Wel mijn rondje gelopen was even droog en heb al een groter rondje gelopen dan vorige week.
Het gaat echt buiten gewoon goed,maak me alleen beetje ongerust over de markers die ik zelf gezien heb waren hoger dan voor de eerste kuur,probeer het van me af te zetten en daar het volgende bloedonderzoek naar te kijken.
Jullie denken het was toch goed?Dat klopt maar we hadden alleen de leverwaardes bekeken met de arts en niet naar de markers. Ik vraag altijd een uitdraai bij de chemo ,vergeleek ik thuis en zag daar dus dat de markers dus niet gedaald waren maar juist gestegen.

Deze week wordt ik 47 jaar en natuurlijk vier ik dat, op 1 september ,de dag zelf,voor wie ik dit leest en vergeten ben in te lichten of te bellen en zin heeft kom gerust langs jullie zijn welkom voor een kopje koffie met wat lekkers,we zijn de hele dag open.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, zo'n leeg huis heeft ook voordelen hoor, kan je lekker je eigen ding doen. Vervelend dat de markers hoger zijn maar kop op hoor positief denken.
    Tot woensdag.
    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis,
    Ja, het zal best weer even wennen zijn, dat de gewone dag weer begonnen is. Maar dat komt wel goed hoor, ook voor jou.
    Je niet te veel zorgen maken om die markers hoor, je hebt er toch geen invloed op.
    Mijn prof zegt altijd, er is veel meer wat van belang is, het totaal plaatje en vooral hoe jij jezelf voelt. Dat is van groter belang. En dat denk ik ook...!!
    Vandaag is het weer nog bar en boos, of wel BAMES zoals we dat hier noemen.
    Morgen wat beter hoop ik.
    Lieverd op naar een fijne verjaardag.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen