dinsdag 24 augustus 2010

Even delen




augustus 2000 2010
Daar gaat ze,met liefde en ontroerd,brok in mijn keel ,
zwaai ik haar uit.Ik ben zo dankbaar dat ik dit moment heb mogen mee maken,met de hulp van ,Hij die mijn draagt ,heb ik het mooi mee gemaakt en geeft mijn weer kracht op weg naar de volgende chemokuur ,want ik zeg het vaak wil nog zoveel met mijn kanjers meemaken en er voor hun er te zijn.
Vanochtend bloed geprikt en wat een verrassing mijn poortje werkte en gaf gewoon zoals het hoort bloed.
Daarna even bij mijn collega's op de koffie,even bijkletsen en er gewoon even zijn en blijft me ondanks de drukte zeker welkom voelen.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, geweldig toch zo'n grote dochter, en wat fijn dat je dit mag meemaken. Altijd spannend zo'n 1ste schooldag naar de middelbare. Ze komt vast thuis met mooie verhalen. Geniet van dit alles. Succes.
    Lieve groet Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieverd, met recht mag je trots zijn op jouw kanjers.
    Zo'n 1e dag is altijd spannend.
    Maar het komt goed hoor...!!
    En ik ben trots op jou, zo moeten knokken, maar je weet waar voor.
    Voor jouw drie kanjers...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw!!!!! You go girl!!!!! Trots op je vechtlust! Trots op je "zijn"!! Wat ben je toch geweldig!!!!! Luf joe xxx mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Vandaag aan je gedacht. Ook ik stond met een brok in mijn keel Li Shu uit te zwaaien. En echt ik heb dezelfde foto`s dan jij gemaakt.
    Heel bijzonder om vanaf het moment dat we de kinderen kregen, zoveel gemeen te hebben. Zo zie je maar afstand speelt geen rol.
    Veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen