maandag 23 augustus 2010

nieuwe week

Zo is het weekend weer voorbij.
Zaterdag,heeft Eef met de familie mijn schoonzus en dochters verhuisd,ik was ook vroeg op om naar Lianne der wedstrijd te gaan kijken ,vond het vervelend als er niet een van ons zou zijn haar eerste wedstrijd speelde,samen met Milou stonden we om 9 uur op het voetbalveld,gelukkig met vest want zo lekker weer was het toch niet.
De dag de huishoudelijk dingen en dagelijkse bezigheden met de meiden ging super allemaal.
Zondag de verjaardag van mijn moeder 81 jaar wat een leeftijd,op naar de 82!!
Dan is daar de maandag en gaat de week beginnen vanmiddag heeft Lianne haar boeken gehaald en gekaft,ik assisteerde haar want na twee keer kijken kon zelf en vond het ook leuk.Klaar liggen ze voor het schooljaar.Dik 10 kilo hebben we gewogen.
Vanavond ga ik weer zingen is al weer lang geleden,en morgen ga ik weer beginnen met de tweede kuur, tenminste morgen even bloed prikken. natuurlijk even koffie op de afdeling.
Woensdag controle dr Bos ,hoe de bloedwaardes zijn en hoe het allemaal gaat,waarvan ik jullie dan wel op de hoogte breng.

1 opmerking: