donderdag 5 augustus 2010

Ik ben weer gestart

Na de röntgenfoto waar duidelijk te zien was dat hij goed zat ging de eerste chemo erin meer werk met aanprikken en de rest dan het spulletje erin laten lopen de chemo zelf is 15 min en dan nog wel goed spoelen half litertje.
Heb mijn status weer eens doorgelezen geen ander dingen gevonden dan ik wist maar even na kijken!!Mijn markers waren niet enorm gestegen dat geeft altijd het mooiste gevoel voor mijn want soms hoor ik verhalen van 800/900 en dan ben ik zo gelukkig met mijn 40 en nu hopelijk gaat hij weer zakken.
De schilderijen achter gelaten ze waren echt heel blij met de schilderijen en ik heel trots op mijn collega's van de tweede want wij hebben er voor gefietst vorig jaar!!
Vanmiddag wezen kijken bij de waterspellen(baggerspelletjes) van de meiden en blijft geweldig maar gaat echt goed,hoop wel vannacht beter te slapen want vannacht waarschijnlijk door de spanning en lag op mijn grote meid te wachtten want die was aan het oppassen m bij haar achterneefje,kleine meisjes worden groot!!

4 opmerkingen:

  1. Sterkte meid. Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De start weer gemaakt, de 1e zit er weer in.
    Laat hem nu zijn werk maar doen meis.
    Hoop dat je er niet al te veel last van hebt.
    Pas goed op jezelf...!!
    Maak het goed hé en op naar een gezellig weekend.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monique,

    Sterkte meid met de kuur! Inderdaad maar bidden dat het wéér mag aanslaan!

    Trouwens mooi achtergrond van je blog! En de vakantie foto's zien er ook gaaf uit!

    Fijn weekend met z'n allen!

    Liefs,

    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé sterkte met de kuur en neem op zijn tijd ook je rust. denk ook een beetje aan jezelf.

    veel liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen