zondag 1 augustus 2010

Onze vakantie in Oostenrijk,met dubbel gevoel afscheid nemen van dit mooi natuurland







Wandelen in de bergen,genieten van het groen soms iets te ver voor de dames ,maar dapper lopen we door.



Met de kabelbaan ophoog en terug met de roddelaan,Milou vind dit geweldig en wil later een roddelbaan in haar tuin?Mooie droom!
De foto ernaast gaan we familieraften helaas moesten we stoppen vanwege de kou en regen 12 graden beetje fris op het water!
Naar de hoogste waterval van Europa helaas niet tot boven want mijn puberdochter vond het niet leuk meer,ook omdat ik telkens na ieder klim in de bocht moest wachtten duurt veel te lang.
Onder de voordeur van ons huisje in Tirol















Genieten van de zon boven op de berg en op de boot.
We hebben dus alle temperaturen gehad van 35 tot 12 graden en regen in Tirol maar ondanks dit hebben we genoten van het samen zijn daar in Oostenrijk.
Het huis was luxe vergeleken met de caravan, daar hadden we ook het meeste regen,maar omdat het een mooi lekker warm huis was met een ligbad en huiselijke gemak en hadden we daar weinig last van.De ruimte om te spelen met elkaar op hun kamer en, natuurlijk de spelletjes ieder avond,dit is Milou haar ding!
Dan naar huis,Lianne naar huis omdat de zomerfeesten gaan beginnen en ze haar vriendinnen weer wil zien.Milou vond het wel goed daar vind de zomerfeesten ook leuk maar niet belangrijk en haar beste vriendin is toch nog niet thuis.Eef heeft de reis weer helemaal perfect gereden wat een chauffeur, en geniet enorm van het wandelen in de natuur zou dat nog meer willen maar weet ook dat ik dat niet kan elke dag.Ik met een dubbel gevoel lekker weer thuis, maar weet ook dat ik deze week weer moet startte met de chemo,voorbereidingen ervoor en dan weer kijken wat mijn lijf gaat doen met deze chemo.Gesprek met UVW(arbeidstarst) op komst,afscheid gaan nemen van iets wat ik zo graag deed,het zorgen voor de medemens en die mooie kleine wondertjes van de wereld, en mijn kanjers van collega's.
Tasten in het duister dat is het weer,maar dat ik er weer voor ga dat is zeker want ik wil nog meer met mijn kanjers van de wereld zien en genieten van dingen samen doen.
De kaarsje die branden gaan geven weer lichtpuntjes en met vertrouwen dat God mijn weer zal dragen als ik het even niet meer kan, ga ik deze behandeling weer aan om extra tijd te krijgen.
Ik ben erg gespannen dat merk ik wel hoeft maar iets te gebeuren en de waterlanders zijn er weer maar kan er soms gewoon niets aan doen al zou ik wel eens anders willen.
Maar we hebben geen keuzes we moeten de weg wandelen ,de bergen en de bochten nemen zoals zo komen en daar het beste uit halen.



















5 opmerkingen:

  1. He Monique,
    Welkom thuis, en wat een mooie site heb je gemaakt. Wat een verschil met die meiden met vorig jaar, ze worden echt groot zeg! En dan niet verder lopen omdat de meiden niet meer kunnen maar jij wel, haha goed zo!! Ik snap dat je er tegenop ziet deze week. Ik hoop zo dat je alleen maar de voordelen ervan hebt en de nadelen die mogen ze zelf houden vind je niet?? Heb vertrouwen in je instelling. Helaas kan ik je alleen een schouder, een oor en een zakdoekje geven en moet je de chemo toch alleen doorstaan. Veel sterkte en misschien lopen we elkaar nog ergens tegen het lijf deze week. Ik denk aan je..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis,
    Welkom thuis..!! Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Je hebt en een mooi verslag van gemaakt, inc. de foto's.
    Je hele log is mooi opgepimpt.
    Veel succes met wat er deze week allemaal moet gebeuren.
    Het zijn niet allemaal gemakkelijke dingen.
    Neem dag voor dag en het gaat je allemaal lukken.
    Vergeet niet na te genieten hé van deze heerlijke vakantie.
    Alle goeds meis.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,

    Wat een heerlijke vakantie hebben jullie weer achter de rug.
    En ik begrijp goed dat je ervoor wil vechten om nog meer van deze vakanties met jou kanjers te beleven!
    Ik hoop en bid voor je dat deze chemo het proces weer tot stilstand brengt.

    Liefs
    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor,ze zijn terug!
    Ben blij dat jullie genoten hebben van deze vakantie en wat heb je mooie foto`s geplaatst!
    Ik krijg helemaal zin in onze vakantie volgende maand en al blijven we in Nederland,het mag de pret niet drukken.
    Callantsoog is en blijft mijn lievelingsplek!

    Voor jou nu op naar de chemo,een nieuwe periode die met ups en downs zal gaan.
    Maar probeer vooral de "ups" te pakken he!
    Heel veel sterkte,ik denk aan je.

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. monique wat fijn dat jullie zo,n
    geweldige mooie vacantie gehad hebben
    dat hebben jullie wel verdiend na
    zo,n bewogen jaar! maar nu gaan we
    verder op zelfde voet de kaarsjes
    branden! En jij gaat er weer voor!
    liefs Map en Gerard

    BeantwoordenVerwijderen