vrijdag 20 augustus 2010

Weekend

Bijna weekend.
De dagen zijn al aardig vol gepland,morgen is Eef aan het verhuizen bij zijn zus,heeft Lianne haar eerste wedstrijd wil daar eigenlijk wel heen al is het vrij vroeg.
Zondag is mijn moeder jarig 81 jaar wat een leeftijd!!
De week rust is echt wel lekker merk dat mijn lijf best wel even nodig heeft om te herstellen,het gevoel in mijnleverstreek verdwijnt niet maar zal de volgende afspraak vragen wat dit kan zijn.
Nu weekend met mijn kanjers,en volgende week gaat mijn grote meisje naar de middelbare,weet nog heel goed dat ik twee jaar geleden zei ik wil ze weg zien fietsen met die grote tas op haar rug,en ik mag het mee gaan maken.
Nu ga ik natuurlijk voor Milou ,want die wil ik ook met die grote tas weg zien fietsen naar de middelbare.
Weet het ,niet te ver vooruit, maar wie heeft dat niet beetje toekomst kijken!!

3 opmerkingen:

  1. He Monique,
    Jaja, spannende week volgende week. Wat een veranderingen allemaal en eindelijk is het zover; de middelbare!
    Geniet lekker van het uitzwaaien de eerste tijd.En wat zal ze gaan veranderen de eerste tijd.
    En je blik nu richten om Milou naar de middelbare te zien gaan... da's niet slecht hoor! Het is gewoon hoop op de toekomst houden en dat houdt jou zoals je bent; supersterk!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker genieten meis, van alles wat mogelijk is, en zeker een voetbalwedstrijd van jouw kanjer.
    Proficiat met je moeder, maak er samen een gezellige dag van.
    En ja, grenzen verleggen mag/moet anders kom je niet verder, is ook goed voor jezelf.
    Fijn weekend lieverd, geniet er volop van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. morgen een bijzondere dag.kleine meisjes worden groot!ik denk aan jullie groetjes Sacha

    BeantwoordenVerwijderen