woensdag 15 september 2010

goede uitslag en zo hadden we een dubbel feestje vandaag




De uitslag van de bloedcontrole zijn goed
Alle waardes waren gedaald dr.Bos was heel tevreden en wij natuurlijk ook!!!Geen scan volgend kuur ,de waardes geven aan dat het goed gaat en de meer waarde van een scan zijn minuscuul we gaan alvast voor 6 kuren en als het dan nog goed gaat kunnen we nog wel even door tot 10 a 12 kuren kunnen het er worden,maar alleen als dat natuurlijk lichamelijk allemaal kan.De druk in de leverstreek is dus een bijwerking en dat geeft mijn rust dan weet ik dat het goed is en geen rare ideeën meer geeft in het hoofd.
We liepen weer op wolken het ziekenhuis uit.
De zon scheen heerlijk en vol vertouwen op de komende maanden fietsen we naar huis.
Van middag hadden we dus eigenlijk een dubbel feestje al was het feest voor Milou. Ik even ingepakt door Milou want een oneven getal moet toch iemand mee doen van de familie en was het mijn buurt om ingepakt te worden als mummie(Niet bij nadenken gewoon doen)
Milou heeft een leuk feestje gehad en ik heb meegenoten,met hulp van Eef en mijn zus is het weer gelukt,wel zal ik lekker slapen vannacht.
Ik ben zo blij en dankbaar dat de chemo zijn werk doet dit geeft mijn natuurlijk nog meer positieve energie,en kracht voor de komende tijd.

7 opmerkingen:

  1. wow!!! positieve krachten!!! Ik wist het! ( nee hoor, hoopte het heeeeeeeeeel hard!!!) Wat leuk dat je een mummiepak kreeg! Goed nieuws! Super gaaf gefeliciteerd!!!! Maris XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Monique, super hoor dat alles weer de goede kant opgaat. Zo kunnen we nog heel lang van alles genieten!!! Ook fijn dat je weet wat die leverpijn is. Voelt nu vast iets minder vervelend. En ook fijn dat Milou het zo leuk heeft gevonden, ze had er ook zo'n zin in.
    Succes morgen!!
    X, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch lieverd...!!
    Een dikke proficiat met bijhorende knuffel.
    Dat zijn goede berichten en daar kun je weer verder mee.
    En met zulke goede uitslagen is het heerlijk feest vieren samen met je kanjers.
    Dubbel en dwars verdiend voor allemaal.
    Geniet er nog maar lekker van na vandaag en maak er vandaag nog een goed dagje van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He luitjes, we zijn gewoon super blij voor jullie, blijven genieten hoor,
    Lekker makkelijk gezegd hoor,
    zag er trouwens gezellig uit op dat feestje? doei, Jol v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. knuffel van mij.
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique, leuk pak zeg staat je goed. Wat een geweldig nieuws, goed hoor!!
    Liefs Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. altijd spannend om naar de website te gaan na een controle, maar heerlijk dat er weer goed nieuws op staat

    Jos

    BeantwoordenVerwijderen