dinsdag 14 september 2010

startschot van de derde chemo

Vandaag bloedafname het begin van de derde chemo,hopelijk doet mijn poortje nog netjes zijn werk.
Wel jammer net nu de druk minder wordt op je lever moet je weer beginnen ,maar na deze gaan we kijken of de chemo zijn werk doet en dan weet ik nog meer waarvoor ik het doe!!
Morgen dus controle dr.Bos en Milou der kinderfeestje,met hulp van mijn zus en Eef moet het gaan lukken.Het belangrijkste Milou kijkt er vol spanning naar uit en zij moet genieten van haar feestje!

2 opmerkingen:

  1. Ja meis, het krijgen van chemo is geen eenvoudige klus, integendeel, het is soms werken dan meer dan wel tien werkpaarden bij elkaar.
    Maar je weet waarom dat moet en je gaat er weer voor.
    Succes, lieve meis.
    En voor morgen een heel leuk feestje voor jouw kanjer..!!
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,

    Wat een snoeppie jullie nieuw huisdier!
    Kan begrijpen dat jullie daar allemaal veel zin in hebben.
    Voor jou is het tevens een welkome afleiding en gezelschap als de dames op stap zijn.
    Ik hoop en bid voor jou dat de chemo goed aanslaat en wens je sterkte met de komende kuur!!
    Veel liefs
    Monic

    BeantwoordenVerwijderen