maandag 11 oktober 2010

Dat was een mooi zonnig weekend


Het is weer maandagochtend mijn kanjers allemaal weer weg ,en ik blijf achter met ons poezenbeest.Moet mezelf vandaag even opkrikken vandaag, wil een hoop doen in huis vandaag maar het motertje is een beetje traag en en die radertjes in mijn hoofd???

Weekend, zaterdag een begrafenis gehad,wat mijn emotioneel veel energie kost dat voel ik wel.Die middag een bardienst gedraaid met mijn vriendin en die avond hadden we familie op visite,een drukke dag. Gisteren weer een rustdag gehouden,had ik ook even nodig want ondanks het mooie weer kostte de wandeling in ons mooie midden delfland,veel moeite en soort van pap in de benen,maar wel genoten van dit heerlijk najaarweer.

Vandaag hopelijk ook nog zo een wandeling maken,want het energiepijl moet wel op peil blijven,en het zonnetje geeft deze energie gratis.En in huis maar doen wat er op mijn pad komt en anders hebben we morgen weer een dag daarvoor.

1 opmerking:

  1. Misschien beginnen met die lekkere wandeling, die jij jezelf beloofd.
    Dan komt je motortje wel op gang en alle rest komt later wel, of anders morgen.
    Lekker naar buiten, meis, je hoofd leegmaken.
    Je mag nu doen wat goed voor je is.
    Geniet er van.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen