donderdag 7 oktober 2010

vierde kuur begonnen

Dat ging echt rap vanochtend helaas moest ik op bed ,was geen andere plaats voor een keer niet erg maar zit liever op een stoel,voel me altijd toch te goed en gezond om op een bed te zitten,liggen. We waren weer na anderhalf uur terug,om thuis aan de koffie te gaan.
In de middag naar de stad gefietst kibbeling voor de meiden gehaald,was ook zo mooi weer en had wel even zin en fut om rustig aan naar delft te fietsen.
Lianne is naar haar eerste wedstrijd van de KNVB,voor Milou en mijn spelletjes avond dus vanavond de monopoly weer uit de kast gekomen maar helaas heeft ze verloren, dit vind Milou altijd zo moeilijk maar ook dat moet ze leren,dat hoort er ook bij.
Wachten op mijn kanjers dat ze weer thuis zijn en dan ga ik mijn mandje in,morgen heb ik bij het koor, de taak om koffie te zetten op mijn genomen,voor een keer is dit zeker te doen.Daarna weer lekker zingen.

2 opmerkingen:

  1. Je bent toch echt een snelle Jelle..!
    Klus weer geklaart, en laat nu alles zijn werk maar weer doen.
    Lekker zingen vandaag meis en op naar een goed weekend.
    Maak er iets moois van en geniet volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo monique,

    Super dat `t zo goed gaat,en wat fijn voor Lianne,een stoere voetbalmeid en niet zo maar een.
    Blijf maar lekker trots op elkaar!
    Els

    BeantwoordenVerwijderen