donderdag 14 oktober 2010

kuur 5 zit erin

De kuur zit er weer in,de tijd ging weer snel zo samen kletsend over van alles en nog wat.Wel kreeg ik weer na een half uurtje die onrustige rugpijn,even bewegen, staan en wiebelen(weeen opvangen?), na een half uurtje ook weer weg.Ik denk dat mijn nieren het even zwaar hebben(Ben natuurlijk geen dokter) Dan probeer ook veel te drinken komende 24 uur en de restgoed spoelen dan maar.
Voel de chemo best weer gieren door mijn lijf,beetje opgejaagd gevoel is dat maar als dat het weer is gaan we weer met volle vaart voor de 5 de kuur!!
Nu even mijn lijf bij laten komen en weer opladen voor de volgende kuur.Volgende week herfstvakantie voor de meiden,gaan niet weg maar alleen lekker thuis en er zijn al dingetjes gepland gaat het zeker weer een gezellige week worden met mijn kanjers en een beetje lui doen denk ik?

1 opmerking:

  1. Ja, lieve meis....ga maar lekker vakantie vieren met jouw kanjers. Gewoon lekker gezellige dingen doen met elkaar en bijkomen van alles.
    En lekker lui doen met elkaar kan ook heel leuk zijn.
    Veel plezier en geniet er maar volop van.
    Mooie vrijdag en op naar een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen