maandag 18 oktober 2010

Herfstvakantie

We gaan kijken wat er op om pad komt beetje rustig aan doen maar ook wel wat actie is mijn plan.
Gisteren gezellig, de familie Wessels geweest lekker nog nadromen van onze mooie chinareis ,door fotos te bekijken,wat was het gaaf en wat ben ik blij en gelukkig dat ik dit allemaal zo intens mocht beleven.
Vandaag eerst uitgeslapen maar nu op zoek naar behang voor Lianne der kamer,en vanmiddag eerste bijeenkomst in inloophuis, voor mensen met mesen uitzaaingen,allerlei niet alleen van bortskanker.
Zo te zien de dag weer gevult gelukkig want stil zitten en niets doen is niet goed voor mijn radertjes!!
Bezig zijn is voor mijn tot nu toe het beste dus gaan we zo de week door hobbelen met mijn kanjers.En genieten van hun aanwezigheid,lekker thuis.

2 opmerkingen:

  1. Zo is het meis, lekker doen wat goed voor je is.
    En vooral genieten.
    Veel plezier hé, samen met jouw kanjers, mooie week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal wel niet meer warm weer meer
    worden maar tussen de buien door is
    het toch nog wel lekker om buiten te
    zijn.En tegenieten van het leven!
    Leuke vacantie dagen met je man en
    de kids.Liefs Map en Gerard

    BeantwoordenVerwijderen