maandag 15 november 2010

Best wel goed

Best wel goed

Alleen
in stilte.
Bied ik mijn demonen het hoofd,

Ik
Zo sterk,
kom maar op!Ik sta klaar

En ik hou me groot,
en ik lach naar jou
En God,wat doe ik het goed

Ik
Leef hier
In een wereld naast die van de rest

Niemand die ziet
Dat mijn schoolslag
Eigenlijk gespartel is.

En ik hou me groot
En ik lach naar jou
En God,wat doe ik het goed

Ik
Mijn nieuwe ik
heeft de touwtjes in hand

Nu
Zo sterk
Kom maar op!Ik sta klaar

En elke dag is weer een dag
Die ik helemaal omarm
En echt het gaat best wel goed

Een mooi gedicht gevonden bij mijn lotgenoot op haar blog,zo herkenbaar!!

2 opmerkingen:

  1. Ja mooi meis.
    En ja lieverd, jij bent heel sterk en zal ook van iedere dag het beste maken.
    Ga zo door, en geniet van alle mooie dingen die op jouw pad langs komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mo,

    je doet het onwijs goed, dit kan je misschien niet vaak genoeg horen,
    dus.. nog maar een keer, je doet het onwijs goed. Je bent een kanjer en wij kunnen alleen maar voor je blijven bidden en hopen dat je het nog heeel lang zo goed mag blijven doen.
    gr. jol.

    BeantwoordenVerwijderen