maandag 8 november 2010

Nieuwe week

De rustweek wordt dit voor mijn,ik moet vandaag wel een beetje bij komen van gisteren.Als ik de trap op loop moet dit in versnelling 1 anders ben ik buiten adem als ik boven ben,maar hopelijk na donderdag weer een week om conditie weer beetje op te bouwen. Dat mijn conditie aan getast wordt, is een oorzaak van de chemo,hoor dit ook van mijn lotgenootjes in het inloophuis ook.
De visite was zo de hele dag door verdeeld en mijn pubermeisje is lekker verwend ook haar vriendinnetjes kwamen s middags langs,dit was gezellig en ik ben super blij en dankbaar dat we het feest kon vieren voor mijn meisje en dat ik zelf de organisatie in handen kon hebben.
Vandaag weer allebei naar school en Eef naar zijn werk,hij heeft rugklachten dus vandaag gaat hij maar naar Remi.Hopelijk is hij er snel vanaf want rugpijn is heel lastig.
Maak er een mooie week van de herfst gaat echt komen maar ook een mooi seizoen om buiten van te genieten!!

2 opmerkingen:

  1. Ja lieverd, dat geloof ik, dat je nu echt bij moet komen. Gewoon in de laagste versnelling, af en toe even op de bank, en alleen maar dingen doen die goed voor je zijn. En dat is vooral aardig voor jezelf zijn.
    Fijn dat je het feestje van jouw kanjer zo goed hebt kunnen vieren, daar kan ze weer een heel jaar op vooruit.
    Beterschap voor je mannetje, hopelijk weer snel van zijn vervelende rugklachten af.
    Lieverd, braaf blijven hé..!!
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieverd,
    Op naar een heel fijn weekend hé.
    Maak het goed...!!
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen