maandag 29 november 2010

dat was koud buiten


Op de fiets ,de laatste keer ,naar de bedrijfstarts,was een fijn gesprek als afsluiting.
Ze gaf mijn complimentjes ik vind dit zo moeilijk als mensen dit doen en moet dan ook janken, maar ben haar dankbaar dat ze ziet wie ik ben en dat ik probeer positief te blijven en er alles uit probeer te halen zover dit mogelijk is.
Daarna op de koffie bij mijn collega's en dat was weer ,nog ,steeds heel vertrouwd.
Vandaag is er spanning op de afdeling,vandaag wordt het dochtertje, Noes, mijn collega geopereerd aan haar hartje.
Noes was bij ons toen we over de finish kwamen bij de ladyride ,jullie hebben haar vast op de foto's gezien toen.Die mooie blauwe ogen en dat vrolijke snuitje.
De kaarsjes brandde vandaag ook voor Noes en een ieder die het nodig heeft vandaag,en ook voor haar ouders, zus en broertje welke deze moeilijk weg met Noes meelopen.

1 opmerking:

  1. Ja meis, het is koud buiten, en de weermannen beloven nog meer. Dus goed inpakken als je naar buiten gaat. Hier nog geen sneeuw, maar het voelt aan of er een flink pak gaat komen.
    Fijn dat je zo'n goed contact met de bedrijfsarts had, dat is zó belangrijk.
    Alle goeds voor Noes, hoop dat het allemaal goed afloopt voor haar en dat ze straks weer snel opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen