zondag 28 november 2010

nieuwe week

Ik heb geluk het gaat prima,wat kleine dingetjes.Voel dat er weer gewerkt wordt daar op mijn lever,de kou is voor mijn gewrichten niet echt prettig wordt allemaal beetje sneller stram in de spieren en gewrichten.Maar blijf mijn rondje lopen ook in deze frisse vrieskou.(zonder sneeuw of gladheid durf ik dat wel)
Kan bijna alles doen wat ik wil wel merk ik dat de tweede gift wat meer inhakt dan de eerste,vandaag wat sneller moe,maar hierdoor slaap ik heerlijk de hele nacht door en is ook niet verkeerd!!
Nog drie weken hebben de dames weer kerstvakantie, wat gaat het snel,maar daarvoor gaat er nog wel het een en ander gebeuren, en de spannende uitslag.De twijfel die mijn dan weer overvalt ondanks mijn bloedwaardes goede berichten geven, en mijn lijf het fantastisch doet.
Ik probeer stap voor stap te gaan en te genieten van wat komen gaat al moet ik toch ook nog de kadootjes voor in de zak kopen,dit is me nog nooit gebeurd.Maar komt vast wel goed?
Op weg naar donderdag de ct scan,dat is een belangrijke stap deze week.

1 opmerking:

  1. Geweldig meis, dat je er zo door heen kunt rollen. Jij bent ook zo sterk.
    Doe nog maar rustig aan, maar zoek wel voldoende afleiding, dan is het weer zo donderdag. Een belangrijke dag.
    Ik begin nu al te duimen, tussen alle bedrijven door, voor je.
    Weet niet of het zal helpen, maar support en goede gedachten kun je nooit genoeg ontvangen.
    Meisje hou je goed, ik denk aan je.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen