vrijdag 19 november 2010

Weer goed opgestaan

Het blijf een wonder, weer sta ik op met geen echte vervelende bijwerkingen, op de rand van mijn bed om de voeten weer te laten werken maar dit is niets vergeleken met de vorige chemo.Toen begon het pas na de zesde kuur echt zwaar te worden.Dit is zeker nog vol te houden.
Dit weekend in de thema van suprise maken en rijmen, over twee weken is het al weer sinterklaas,de feestmaand komt er weer aan en ik ga hem weer mee mogen maken en intens van proberen te genieten.Na 8 december weten we hoe komende maanden er uit gaan zien hoe de kanker zich in mijn lijf gedraagt.
2011 klinkt weer ver weg maar is het weer zo en ligt er weer een heel nieuw jaar op ons te wachtten.En ook stiekem maak ik voor dat jaar al plannen o.a. vakanties en 18 mei concert Marco Bosato sta ook al gepland.
Ga nu fietsen naar het werk moet nog formulieren getekend worden bij P&O omdat het niet zo soepel loopt met UVW over uit betalen van mijn uitkering.
Daarna naar Eef heeft zijn brood vergeten,gebeurd wel vaker maar nu op mijn snelle fiets doe ik dit even met gemak en dan nog kijken of ik ook nog kan lopen vandaag de hel week al gelukt om mijn rondje te lopen,en natuurlijk boodschappen dat komt elk weekend terug voor iedereen.
Fijn weekend allemaal en geniet van alle dingen die op je pad komen.

Jeetje meiden van mijn werk ,oudcollega's ,moet ik nu gaan zeggen, wat voelde ik mijn weer welkom bij jullie zo een liefdevol en blij welkom,moet eerlijk zeggen dat het me moeite kostte om de afdeling op te gaan nu ik definitief weet dat ik niet meer bij jullie kan en mag werken.Maar voelde nog zo vertrouwd en veilig bij jullie dank je wel!!Jullie hebben een goede daad verricht vandaag kanjers!

3 opmerkingen:

  1. Ja meis, alle grote feesten komen er weer aan.
    Maak er ook maar echt een feestje van, met jouw kanjers en familie om je heen.
    Ik hoop zo dat die chemomonsters goed werk leveren en zoveel als mogelijk opruimen, wat ze op MOETEN ruimen. En ruimte maken voor goede cellen.
    Goed zo meis, lekker op de fiets, de boterham brengen naar mannetje en zorgen dat het met je uitkering in orde komt, want dat moet ook..!!
    Fijn weekend en geniet er volop van.
    Succes met rijmen en dichten.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Monique,

    Positieve woorden, knap van je dat je steeds weer vol goeie moed door gaat.
    Wij hopen samen met jouw op meer positieve woorden.

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hé lieve schat! ook al is het niet meer officieel en "mag" je niet meer werken (idioot zulke regelingen....)Jij blijft altijd!!!! Of één van ons of met ons en van ons......... hou jou!

    BeantwoordenVerwijderen