maandag 22 november 2010

nieuwe week




Dat was een ander weekend dan gepland,zaterdagavond kwam mijn vriendin met kaartjes voor de efteling,zij had deze gewonnen maar kon zelf niet en ook haar kinderen,kwam met het idee of wij dit leuk vonden?
Dat was een leuke verrassing en zo vertrokken wij zondag naar kaatsheuvel,In de auto ging mijn gedachtten terug, naar twee jaar geleden rond deze tijd zijn we toen ook geweest,en wat een geluksgevoel geeft dat,ik reed daar weer met mijn kanjers naar de efteling en we zijn twee jaar verder en mogen nog steeds van elkaar genieten.Wat ben ik hier dankbaar voor!!
Ik was eerlijk gezegd wel verrot om het zo maar te zeggen maar om half 10 lagen we met zijn alle plat,en deze dag hadden weer weer mooi gehad!!
Vanmiddag naar het inloophuis geweest,gespreksgroep de meest verschillend dingen bespreken we,ik heb als trotse moeder daar mijn verhaal gedaan over mijn chinameisjes het krijgen en de rootsreis,dit hoorde er niet bij maar heerlijk om weer eens te vertellen
Zij blijven mijn trots en het mooiste wat in mijn leven gebeurd.

Mijn lijf doet het weer super goed ongelooflijk weet dat het ook anders kan.Probeer iedere ochtend te lopen,gaat best goed ,heel af en toe sla ik over, maar probeer de vaart erin te houden voel dat het ook goed is voor mijn lijf en ook wel energie geeft om de dag te beginnen.

Donderdag de tweede gift van deze kuur en dan op naar de scan,spannend,gelukkig veel leuk dingen tussendoor de voorbereidingen voor 5 december.

2 opmerkingen:

  1. Hé kanjer,
    Jij bent echt supersterk hoor, iedereen is verrot na een dagje Efteling hoor! En ook die heb je mooi in de pocket!! Geniet van de mooie decembermaand die alweer voor de deur staat. Met die scan gaat het vast goed, heb er veel vertrouwen in. We hebben ook nog een belangrijke date in mei;-) Heb je de nieuwe cd al?? Kan je een kopietje bezorgen hoor, of we zetten 'm op je Ipod.
    X, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve meis,
    Geweldig wat je allemaal doet en kunt.
    Fijn hoor die eftelingdag heb je weer mooi binnen. Ook al ben je verrot of afgeknoedeld na zo'n dag, dat is toch iedereen.
    Succes met deel 2 van de kuur en dan op naar de scan. Ik heb gisteren veel klavertjes vier gekregen van medeloggers, ik deel ze met jou..!!!
    Lieverd ga er voor.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen