dinsdag 21 december 2010

Echte winter







Een mooi foto tijdens mijn wandeling, en onze Spotty in de sneeuw.
Kerstvakantie en we zitten echt bij de kachel ik heb een hekel om te rijden met dit weet dus wordt het thuis blijven.Mijn wandeling probeer ik vol te houden maar als het te glibberig pas ik ervoor en zijn het alleen de boodschappen die ik moet doen.
Gisteren was een moeizaam dagje die maandag na die tweede gift hakt er aardig in,maar we komen er weer door,met hulp van mijn maatje kom ik er weer uit en gaat het al weer beter vandaag.
We moeten nu even gaan verzinnen wat we als nagerecht bij de familie Gerritse wat we gaan maken,en het lijstje voor de kerstboodschappen een witte kerst dit jaar,dat is wat iedereen wil!!



4 opmerkingen:

  1. Ja meis, koning winter heeft ons goed in de tang.
    Maar we moeten het er mee doen.
    Fijn dat jij je weer beter voelt.
    Kalm aan, pas goed op jezelf..!!
    Geniet van de vakantietijd en op naar een mooie kerst.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben je toch een lieve schat!Bedankt voor de mooie foto,s en lieve brief.Jullie foto krijgt een ere plekje,en jij ook dat weet je.
    Als er een boodschapje hier of daar gedaan moet worden,gewoon bellen.tip voor het nagerecht er stond een hele lekkere chocoladetaart in de kerstallerhande,bolletje ijs erbij likeurtje mmmmmmmmmmmmmm fijne dagen met je lieve familie om je heen liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne dagen meis, geniet er volop van.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve monique,
    Een hele fijne kerstdagen gewenst van je peetoom en peettante.
    En nog bedankt voor je mooie kerstkaart en lieve woorden, dat stellen wij zeer op prijs.
    Leuke dagen met je kanjers,
    liefs,
    Tante Map en ome Geer,

    BeantwoordenVerwijderen