zaterdag 18 december 2010

Winter weekend











De 7 de kuur zit erin ging niet snel maar dat kwam omdat mijn poortje weer geen bloed gaf en er nu overlegt moest worden met de chef de kliniek welke het toch beter vond om even een foto te maken of hij nog wel goed lag.De laatste foto was te lang geleden,augustus.Is natuurlijk niet verkeerd om voorzichtig te zijn,maar de planning liep helaal fout.Lianne moest voetballen voor KNVB en voor die tijd eten,gelukkig stond er nog pizza wat ze op kon warmen.Milou kon gelukkig bij een vriendinnetje blijven.
Om half 6 waren we weer thuis,Milou had kerstfeest op school dus die weer weggebracht en toen spontaan met mijn zus uit eten op het dorp,want die avond was er ook nog een workshop gepland om kerst stuk te maken.Zo was het een druk dagje voornamelijk organiseren via de mobiel om de meisjes te voorzien van hun dingen,maar alles weer gelukt.
Gisterenochtend liep ik heerlijk in de verse sneeuw even wat foto's genomen van mijn looproute door de polder,wat is het mooi en stil dan maar blijf het ook eng vinden ben toch bang om te vallen,daarnet ging ik bijna weer mijn hart lag in mijn keel want ik heb geen zin in gebroken ledenmaten.Want die schrik blijft erin zitten van vorig jaar en ook omdat het nog niet helmaal goed aan elkaar gegroeid is wat ze op elke scan opschrijven.
Er komt nog veel meer sneeuw,mooi is het zeker ,maar voel altijd een soort van beperking in mijn vrijheid om naar buiten te gaan.Maar probeer er toch van te genieten en er toch te gaan wandelen want die buitenlucht is ook belangrijk en mijn conditie moet ook een beetje op peil blijven.
Dames hebben vakantie komende twee weken niets bijzonders gepland lekker uitrustte en de feestdagen vieren met mijn gezin en familie.Kerst 2010 weer een bijzondere mijlpaal,dankbaar en blij dat ik het weer in deze conditie mee mag vieren.




1 opmerking:

  1. Ja meis,het is echt een witte wereld. Mooi op jouw foto's , maar daar blijft wat mij betreft ook bij. Voor hoeft het niet.
    Vandaag toch even naar mijn moeder geweest, ze is wat ziek, dus wel fijn als er ff iemand langs komt. De doorgaande en snelwegen zijn goed berijdbaar hoor. Dat viel me niet tegen.Alleen die stoepen hé.
    Wel wat boodschappen gedaan, samen met mijn broer, gearmd kwamen we er samen wel.Hij had er lol in. Dan is het toch alleen maar goed.
    Meis geniet samen met jouw kanjers van deze kerstweken en vakantie.
    Veel plezier..!!

    BeantwoordenVerwijderen