maandag 27 december 2010

kerst 2010 ,ik heb ervan genoten.

Heerlijke kerstdagen gehad,met de familie.
Eerste dag,gezellig koffie drinken met de familie v.d. Ende bij mijn zus en zwager, rustig en relax gegeten en genoten van ons samen zijn die dag.
Tweede met de de familie Gerritse gegeten,was stuk drukker maar zeker ook gezellig,en allebei de dagen weer lekker gegeten.
Na zo een kerstfeest lig je voldaan op bed en bid dat ik volgend kerstfeest er weer van zo van mag genieten net zoals ik nu genoten heb!!

Vanmiddag gaan de dames logeren bij mijn neef en zijn vriendin,dat zal raar wezen als ze allebei tegelijk weg zijn.
Dan op weg naar woensdag ,controle dr. Bos en donderdag start de 8ste kuur en dan staat 2011 te trappellen!!!

6 opmerkingen:

  1. Dan nu lekker een paar dagen rust meis, en een beetje aanrommelen.
    Tuurlijk ga je de dames even missen, dat moet ook hé. Toch zal het ook even lekker rustig zijn en daar moet jij ook van genieten.
    Fijne dagen meis en op naar woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Zussie ja en wij trappelen allemaal heel hard met je mee door het jaar 2011 !!!!!!!
    kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mo,
    fijn dat je zo van deze dagen heb kunnen genieten,
    hoop dat je het gevoel vast kan blijven houden en vol goede moed het nieuwe jaar in mag gaan.Een hele goede jaarwisseling toegewenst en de alllllller beste wensen voor 2011 voor jullie allemaal.
    gr. Jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Heb je al een tijd niet gezien of gesproken dus vond ik het hoog tijd!!

    Monique wat ben je toch een supersterke meid die het leven pakt en met veel levenslust de mooie dingen ervan ziet(kijk maar naar die mooie foto's die je maakt!!). Daar zouden toch een hoop mensen wat van kunnen leren(inclusief ik)!
    Monique ik wil je veel succes wensen bij de 8e kuur en hoop dat jou inzet wordt beloond!!
    Alle goeds voor 2011!!

    groetjes Marja van Luijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    Fijn om te lezen dat je met een goed gevoel terug kunt kijken op deze Kerst. Ik heb weer genoten van Horizon tijdens de nachtmis. Ook onze meiden gingen niet van harte naar de kerk, maar ach, ze worden er niet slechter van he :-))
    Succes maar weer morgen meis en een gezellige jaarwisseling!
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes vandaag meissie..!!
    Zet 'm op.
    Dikke knuffel en ik denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen