woensdag 29 december 2010

Groen licht voor nummer 8


Op de fiets naar het ziekenhuis heerlijk schone fietspadden weer wat vrijheid.Lopen op de stoepen is nog niet alles.

Mijn poortje deed het weer, en na bloedafname, labwaards gebracht te hebben even langs de tweede om koffie te drinken bij mijn collega's,blijft fijn om bij jullie te komen.

Controle dr. Bos mijn vragen kunnen stellen over het verslag van de ct scan,maar geen echte bijzonderheden, dacht ik al anders had ze het wel gezegd de vorige keer,maar fijn te weten dat het zo was.Geeft toch weer rust.Mijn bloedwaardes waren weer prima de leverwaardes weer een ietsje gezakt,tevreden dokter en tevreden patiënt en mannetje.

Morgen dus startte met 8 en hopelijk gaat hij weer flink aan het werk op die kankercellen,laat ze maar in slaap vallen en eigenlijk een beetje weggaan is nog mooier!!!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Monique,
    Wat een goed nieuws weer. Succes morgen!!!
    Laat ze inderdaad maar gaan slapen om voorlopig niet meer wakker te worden.
    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn meis, laat de chemo, de kankercellen maar een flinke opdonder geven.
    En jij aan het eind de sterkste zijn, dat is wat ik je wensen wil.
    Succes morgen meis, zet 'm op hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mo, heel fijn zo'n uitslag, daar kan je lekker het nieuwe jaar mee inluiden om straks weer vol goede moed aan nr. 8 te beginnen.
    Goed uiteinde en een nog veel mooier begin van 2011 toegewenst.
    Liefs, Jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker nieuws zo vlak voor de jaarswisseling!
    Laat het z'n werk maar dubbel en dwars doen!
    Geniet daarna maar lekker van een gezellige jaarwisseling en niet te vergeten een HEEL GOED JAAR!!
    xx, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne jaarwisseling, meis voor jou en jouw kanjers, en alle goeds voor het nieuwe jaar.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen