maandag 31 januari 2011

De vlagen hangen uit!!!








Vandaag hangen de vlagen uit voor Milou is altijd heel speciaal als ze jarig is en alle vlagen hangen hoog in de stok voor haar??.
Ze heeft een gezellige verjaardag gehad en vandaag op school trakteren.Ze was blij en gelukkig met de kadootjes het is mooi om dat tevreden gezichtje te zien glimmen,Ze heeft ook de 11 kaarsjes nog uitgeblazen nadat ze even navroeg of haar grote zus dat ook deed toen ze 11 werd,want ze gaat nu toch echt groot worden al blijft het mijn kleine meisje.
Wat ben ik blij en dankbaar dat ik het feest met mijn kanjers kon vieren.

Vandaag start een drukke week met allelei dokterbezoekjes, dit keer de meeste keer met Lianne.Vandaag zelf de PET-scan,waarvan ik vrijdag de uitslag krijgt.








5 opmerkingen:

  1. Fijn meis, dat gisteren allemaal goed gegaan is.
    En ja, als de jarige job blij is, iedereen blij hé.
    Succes met alles deze week, denk aan je.
    Aan Lianne zul je een goede steun hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je kanjer en dat je
    het nog maar vele jaren mag vieren!!!
    Dat alle uitslagen weer positief mogen
    zijn.Daar hopen en vertrouwen we op!!
    veel liefs Map en Geer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor Miloe, ziet er toch niet uit als een klein meisje hoor, wordt ook al weer een hele dame, van harte gefeliciteerd vanaf de Westlander.

    gr. Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleine meisjes worden groot! Hoop dat jullie een gezellige verjaardag hebben gehad. Wij eten vandaag taart en vieren het leven... Ook die van jouw!
    Dag dapper mens!
    Kus.
    P.s Binnenkort weer koffie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief! Al 11 jaar! En natuurlijk ben je groot, tenminste dat vind die van mij van bijna 11 ook....... Op naar nog eens 11 jaar erbij lieverd! En met jou als allerbelangerijkste getuige!!!!! Ik vind 11 wel een mooi getal, het gekkengetal!!!! ;-)
    Ik weet dat he er voor gaat!Ik hoop dat het je gegund is! Ik vertrouw erop! Ook jij wordt een wonder der geneeskunde!

    BeantwoordenVerwijderen