donderdag 3 februari 2011

rust week

De rustweek, maar wel met spanning voor morgen,de uitslag van de PET scan,daar wen je echt nooit aan die radertjes in je hoofd zijn niet goed te stoppen zijn.Kijk ik naar mijn lijf en wat ik allemaal nog kan doen(waar ik onwijs dankbaar voor ben) dan denk ik het moet goed gaan,maar luister ik naar mijn hoofd weet ik dat ik daar niet op vertrouwen kan,want het goed voelen van mijn lijf is niet echt de juiste maatstaf.Daar ben ik nu al vaak genoeg door teleurgesteld.
Vandaag genieten van het zonnetje ,want die gaat komen vandaag.Hopelijk morgenochtend ook want Lianne en ik vertrouwen wel op dat zonestraaltje wat dan te voorschijn komt als er uitslag er is het zonnetje welke zegt dat het goed is !!Zo niet dan moeten we de kaarsjes brandden voor de lichtpuntjes die we graag willen horen.
Deze week hebben we een mooi groot lichtpunt mogen zien voor Noes en haar familie (mijn collega haar dochtertje )is na zoveel weken ziekenhuis weer heerlijk thuis.Een klein meisje met een enorme vechtlust.

Nu ga ik op naar de koffie op het fietsje even een bakkie bij mijn vriendin!!!Sportkeuring voor Lianne van middag en vanavond ga ik het nieuwe monopoly spel spelen met Milou kijken of ik kan winnen vandaag van haar,is altijd goed concenteren.
Gaat de dag weer snel om,en morgen gelukkig vroeg de afspraak bij dr. Bos.

3 opmerkingen:

  1. We denken weer aan je. En hopen dat de zon morgenvroeg schijnt.

    groetjes Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes meis, ik denk aan je.
    Zet 'm op hé....!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb alle kaarsen die ik kon vinden aangestoken hier in huis!!!!!!!! Kuzz Mariska

    BeantwoordenVerwijderen