woensdag 19 januari 2011

Ik mag weer!!

Ik mag weer startte met de 9de kuur,bloedwaardes waren goed, de markers weer iets gezakt heel geleidelijk zakken ze nog steeds,plek onder mijn arm heeft ze gevoeld niets bijzonder, gelukkig ,maar een spier die strak en vast zit??
Zolang ik geen uitval krijg van de zenuwuiteinden handen en voeten ,gaan we door met deze soort chemo.
We gaan voor de volgende kuur nog even kijken met een petscan hoe de activiteit is van de kanker op mijn lever.Dit hadden we na de vorige scan al afgesproken gaat voor de volgende kuur gebeuren.
Het zonnetje scheen en ik had hoop ,maar durf niet goed meer na vorige keer want weet dat sommige dingen ook een soort van bijgeloof zijn maar toch liet Hij en de beschermengelen het zonnetje weer even zien.Het sein van het is goed???
Ik ben zo blij dat Hij en zij bij mijn blijven,en ik mijn nog zo goed voel,en alles kan blijven doen op mijn tempo en vooral bij mijn kanjers ben,als moeder die er voor hun kan zijn, en zorgen voor de dagelijkse dingetjes.En alle dingen waar ik zo van geniet!!
Bij een aantal van mijn vriendinnen en in mijn omgeving gebeuren zoveel pijnlijke,en oneerlijke dingen waar ik ook mee bezig ben en hoop zo dat zij ook die kracht mogen gaan voelen en krijgen die ik ook krijg en voel.En ook de zonnestralen mogen ontvangen welke weer een positieve en goede tijd gaan geven aan hun leven en dat van hun gezin.
Morgen startte , en vrijdag gaan we een weekend lekker weg met de familie waar wij mee naar china zijn geweest,heerlijk genieten!!!!

2 opmerkingen:

  1. Hallo monique,
    Fijn dat `t weer mag.
    geniet van jullie weekendje weg,groeten,ook voor wilfried en Asline,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieverd,
    Fijn dat het allemaal weer door kan gaan.
    Vandaag komt het zonnetje wordt beloofd, ga proberen wat straaltjes te vangen meis, en dan op naar een heel gezellig weekend.
    Veel plezier.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen