dinsdag 11 januari 2011

Somber weer..........


Hier wordt niemand vrolijk van wat is het donker en grauw buiten,nodigt niet uit voor de wandeling,zelf Spotty vind het niet leuk buiten.Dit gaat nog een aantal dagen duren zeggen ze!

Moet me de komende dagen maar afleiden met bezig zijn met klusjes in huis.Voorbereidingen voor de kerkviering waar het koor van het inloophuis komt zingen in onze kerk,en de eerste communieviering.

Donderdag naar Mariska voor een bakkie en lekker bij kletsen,en misschien op visite bij Ans en Noes.Noesje ligt nog steeds in het ziekenhuis en is een super sterk meisje!!! Ik bid ,brand voor haar het kaarsje ,en hoop dat ze nu snel gaat herstelen van haar operatie,want haar weg is niet makkelijk, en naar huis mag.Lekker thuis bij papa en mama ,der grote zus en kleine broer.


De dagen zijn eigenlijk toch wel weer gevult,daar sta ik elke keer weer toch van te kijken ,ondanks je niet werkt,ben ik toch aardig bezig met de dagelijkse dingen.

Nu de regenjas aan en lopen.......Moet me vandaag echt naar buiten sturen!!!.

1 opmerking:

  1. Ja, het is prut weer, maar niets aan te doen meis.
    Dan er zelf maar iets van maken.
    En ja, zeker naar buiten gaan, ook al regent het.
    Dan maar met een grote kleurige paraplu boven je. Het licht komt er wel doorheen en geeft je toch een vrolijk gevoel.
    Succes vandaag meis, maak er wat van.

    BeantwoordenVerwijderen