zondag 9 januari 2011

weekend weer voorbij

Gisterenochtend naar Lianne der voetbalwedstrijd wezen kijken,2-2 tegen MVV Maasland,zij spelen in een hoger klasse dus zeker niet verkeerd.Avonds bij Milou der schaatsles wezen kijken pootje over blijft ze moeilijk vinden maar ik vind het er mooi uitzien.Doe het haar niet na!!
Vandaag een rustige dag echt zondag.Als ik ga zitten of op de bank ga liggen,krijg ik slaap aanvallen daar geef ik natuurlijk niet te gauw aan toe.Vandaag wel lekker naar buiten geweest met mijn gezicht in het zonnetje gelopen,frisse wind maar was heerlijk.Even de wind in mij kop om het zomaar te zeggen.
Ik klaag niet maar voel de chemo wel zitten maar laat hem maar zijn werk doen dan is het goed!!Weet dat dit even de twee dagen zijn welke iets vermoeiender zijn en de pap in mijn benen heb maar dinsdag gaat het vast weer beter!!

2 opmerkingen:

  1. Kalm aan doen meis, het komt weer goed als je deze eerste dagen voorbij bent.
    Laat de chemo zijn werk maar doen.
    Fijne maandag.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik al eens gezegd dat ik jouw optimisme zo enorm bewonder!!
    xx, Linda

    BeantwoordenVerwijderen