maandag 21 februari 2011

Lianne in 4 sterren hotel

Na een goed en redelijk rustig weekend,hebben we vanochtend Lianne naar het van de Valk hotel in Barendrecht gebracht daar heeft ze de twee daagse van de KNVB,in een luxe hotel zitten de dames daar,maar moeten ook zeker hard trainen deze dagen.Ze was helemaal zenuwachtig en zelf een beetje misselijk in de auto maar eenmaal daar ging alles weer goed.Het weer zit mee voor ze,ik hoop dat ze ervan gaat genieten met volle teugen!!(heb ik op haar hartje gedrukt)
Deze week ga ik  weer rust week houden wat chemo betreft dan maar niet met bezig zijn met van alles en nog wat,want dat is zonde van mijn tijd.
Hopelijk krijgen we het voorjaarszonnetje te zien,maakt alle mensen vrolijk!!
Fijne week allemaal en geniet van de mooie dingen van het leven......

3 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Monique,
    Fijn dat je een goed weekend hebt gehad, je moet goed op je zelf letten!! Wat leuk voor Lianne, kan me voorstellen dat het spannend voor haar was, maar ook voor jullie denk ik.
    Telwijl ik dit schrijf schijnt het zonnetje volop. Daar knapt je helemaal vanop, geniet ervan!!!
    Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve meis, ja hou maar lekker een weekje rust, en samen met je kanjers de crocusvakantie vieren.
    Maak er maar een heerlijke week van.
    Wat geweldig voor Lianne!!
    Ja, het is koud, maar hopelijk bij jou met een zonnetje, hier vandaag nog niet, misschien morgen...
    Veel plezier, dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique even een groet van het
    Prinsessenpad waar nu ook de zon schijnt.
    Wat spannend voor je kanjer op dat voetbal
    kamp en het zal een hele ervaring zijn!!
    maar wel leuk!geniet van de zon
    Liefs Map en Geer

    BeantwoordenVerwijderen