zaterdag 19 februari 2011

Weekend

Nummer 10 zit erin ,en het gaat weer best goed voelde wel iets meer mijn voeten prikkelen dit zijn de zenuwuiteinden die je dan voelt , maar heb vergelijking met de vorige chemo is dit echt niets,om te gaan stoppen,we gaan gewoon voor de 12 heb ik besloten met mijn lijf,dat moet gaan lukken.En daarna wil ik even nog niet aan denken want dan gaan de radertjes draaien en gaat mijn hoop natuurlijk uit naar een vooruitzicht net als na de vorige chemo en het liefs iets langer maar dat is toekomst kijken en dat kunnen we niet echt op dit gebied.
Weekend  is al aardig opgevuld met allerlei bezigheden,hopelijk gaat het me ook allemaal gewoon lukken om te doen.
Lianne en Eef zijn al vertrokken voor de voetbal,8.15 dan heb je wat aan je vrije zaterdag!!
Fijn weekend allemaal en geniet van alles wat op je pad komt.

1 opmerking:

  1. Zo is het meis, goed voor jezelf zorgen en doorgaan zolang het "goed" te doen is.
    En dat weet jij zelf het beste.
    Tegen de last van die zenuwuiteindjes is wel wat te doen hoor. Je moet er jouw arts maar eens naar vragen.
    Ik heb er vaak veel profijt van gehad.
    Lieverd geniet lekker van het weekend met jouw kanjers..!!

    BeantwoordenVerwijderen