zaterdag 26 februari 2011

Weekend,vandaag zingen in de kerk

Vanavond gaan we met het KIB-koor uit het inloophuis in de kerk in Schipluiden zingen.Gisteren generale gehad en vanavond dus de uitvoering van onze mooie liedjes. Ik hoop dat iedereen gaat genieten van deze viering met mooie muziek en teksten.Ik vond het leuk om de 4-ring  te maken samen met Bert,en hoop op deze manier ook ander mensen blij te kunnen maken en te laten genieten van onze mooie liederen.Vond het nodig om met het koor naar buiten te komen want we hebben echt mooie liedjes, en misschien wel leden voor ons koor dames maar ook mannen hebben we hard nodig.
Natuurlijk vind ik het ook spannend want is alles wel geregeld, ben ik niets vergeten?
Maar dat gaat goed komen,en dan voorjaarsvakantie met mijn dames,thuis gewoon doen wat er op ons pad komt,de dames lekker lui doen denk ik??
Fijn weekend en geniet van alles wat er op je pad komt!!!

3 opmerkingen:

  1. Veel plezier vanavond. Zal vast een hele mooie viering worden. Wat geweldig dat je dit voor het koor en de mensen die van jullie liedjes kunnen genieten doet. Succes! En een hele fijne vakantie. Gek om jullie een keer in een vakantie niet te zien. Denk veel aan je.... heel veel lieve groetjes,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel succes vanavond.
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig meis....!!!
    Zet 'm op hé..
    Tuurlijk heb je alles goed geregeld.
    Ik zou willen dat ik vlieg kon zijn, dan kwam ik vanavond een kijkje nemen.
    En dan de volgende stap.....alle mooie liedjes op een CD!
    Veel succes en een mooie avond.
    En dan lekker vakantie vieren hé, samen met jouw kanjers.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen