zaterdag 26 februari 2011

Het was echt geweldig dit gaf mijn adreline!!

Het was een heel mooie viering en we hebben als koor zo mooi gezongen,mooie muziek gemaakt en mooie boodschappen gebracht.Er waren  lieve mensen in de kerk welke mijn dicht aan het hart zijn dit maakte deze avond nog specialer.De warmte van mijn koorleden de mensen die door mijn ziekte op mijn pad gekomen zijn of zoals in de lezing in mijn trein gekomen, maar geven mijn altijd een warm gevoel en dat is eigenlijk iets moois van deze ziekte dat je ook nieuwe mensen ontmoet welke jouw warmte geven en weet dat ze er zijn voor je soms zelf zonder woorden alleen de hand op je schouder is al genoeg soms.
Uit de kerk kregen we ook hele mooie reacties en het voelde echt heel goed om dit te mogen en kunnen voorbereiden en uit te voeren.
Dit gaf mijn een soort van adreline een goed gevoel eigenlijk moeilijk te beschrijven,ben zo blij dat ik het gedaan heb voor het koor en onze kerkgemeenschap en alle mensen die ervan hebben kunnen genieten.
Zondag rustdag dat ga ik echt even doen!!!.

3 opmerkingen:

  1. Lieve meis,
    Fijn dat alles goed gegaan is en jij er zo van genoten hebt.
    Vandaag zeker maar lekker rustdag houden, doe ik ook.
    Lekker met de beentjes omhoog voor de buis.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,

    Heb ook genoten van de viering en het koor waar jij in zingt.
    De teksten en de liederen hadden diepgang.
    Ik ben blij dat ik er was.
    En kan het gevoel wat jij beschrijft begrijpen Monique.

    Liefs

    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja regel zussie het was heel mooi heb genoten kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen