dinsdag 22 maart 2011

Een bijzondere dinsdag

Zo begint een dag niets vermoedend aan de dagelijkse dingen en vandaag stond bloed prikken al op de agenda,ik kwam aan en er werd al op mijn gewacht na beetje moeilijk geven van mijn poortje hadden we toch de buisjes weer vol.Op weg naar Sabine (collega van RRDG)in Delfgauw voor de koffie.
Bij aankomst stonden er wel veel fietsen voor de deur????
Sabine en Leny wachtte me op buiten,en dan toen ik naar binnen ging en daar zo veel lieve collega zag,ja dan wordt het even een traantje laten,maar dat kenen ze wel van mijn!
Ze hadden voor Ineke en mijn een high koffie georganiseerd met zijn alle gezellig koffie drinken  en allemaal lekkers erbij.De tijd was natuurlijk te kort om iedereen met iedereen even bij te kletsen wel jammer maar dat komt vast nog wel een keer goed met dat bij kletsen.
En ze hebben ons nog  meer verwend want we kregen heel veel cadeautjes mee naar huis van degene die er waren maar ook van degene die er niet bij konden zijn.
Ik heb in de auto nog zo op vleugeltjes gezeten,met zo een mooi gevoel ,zo geweldig die warmte van mijn colleges die blijft gewoon zo bijzonder dat blijft de sterkte van jullie ook voor de  afdeling door er voor elkaar te zijn.Dit is weer een gouden randje,de rest van de dag lekker in de flow meegegaan en de cadeautjes uitgepakt en alle lieve woordjes gelezen( niet altijd zonder traantje)Ik ben enorm verwend met een mandje vol lekkere douche en body spullen, heerlijke chocolade voor bij de thee,waar ik dan lekker bij kan gaan lezen in de mooie tijdschriften.Voorjaarsbloemtjes voor nu, en welke nog moeten gaan groeien.Een bon voor het theater.Kaarsjes om te brandden want dit doe ik elke dag,voor kracht en hoop.
Ik heb genoten van deze ochtend met jullie, bedankt  lieve collega's dit was echt een verrassing al wist ik dat er wat ging gebeuren maar dat er zoveel van mijn colleges waren, had ik niet verwacht.Bedankt lieve meiden!!!
Even de foto om te zien wat er allemaal uit die cadeautjes kwam,kunnen jullie mee genieten!!


Een tafel vol.

Hopelijk hebben wij morgen weer zo een zonnige en mooi dag als vandaag.

4 opmerkingen:

  1. Lieve Monique, je verdiend het om in het zonnetje te worden gezet! Fijn dat heel veel collega's er wel aan hebben gedacht om wat in de mand te doen! Mijn cadeau voor jou ligt nog hier op de tafel.....Wel gekocht dus, maar vergeten mee te nemen. Ik hoop het je gewoon nog een keer te kunnen geven! Kom vaak genoeg in Schipluiden. Liefs, Viola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet er maar van lieverd, je verdient het echt...!!!

    Vandaag weer een dag van andere orde, maar ik duim en hoop dat het ook een hele goede is.
    Denk aan je..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,

    Wat geweldig en zo ontzettend verdiend dat je door jouw collega's in het zonnetje bent gezet!!
    Het zal heel bijzonder en genieten zijn geweest. Hopelijk schijnt de zon vandaag ook voor jullie, hier schijnt hij inmiddels volop. Denk aan je,xxxx
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen