maandag 21 maart 2011

Nieuwe week en het is LENTE

De lente is begonnen en wat heerlijk dat zonnetje en frisheid in de ochtend!!
Deze week sta mijn agenda aardig volgeboekt de week zal weer om zijn voor ik het door heb.
Ook staat de spannende uitslag a.s. woensdag weer op de planning,door de afleiding eromheen hoop ik dat het kopje een beetje rustig kan blijven.Moet eerlijk zijn dat ik er erg mee bezig ben ook als ik in de nacht wakker wordt is het er weer.Gelukkig kan ik dan wel weer in slaap komen.
Vandaag ga ik naar het inloophuis en de bejaarde in akkerleven die vanmiddag een kaartje leggen van koffie en thee voorzien.Eigenlijk te mooi om deze binnen karweitjes te doen maar het blijft de hele week voorjaar dus kunnen we zeker geniet en hopelijk dat de zon woensdag zich ook laat zien om de uitslag te ondersteunen.
Geniet van het voorjaar en alle mooie dingen welke op je pad komen en als het even niet zo mooi of leuk is, weet dat er altijd wel wat moois te vinden is ,als je maar goed kijkt!!

2 opmerkingen:

  1. Ja lieverd, dan wordt woensdag weer een hele spannende dag.
    Maar gelukkig helpen deze eerste lentedagen je wel mee om de zinnen te verzetten.
    Geniet er daarom ook maar zoveel van als mogelijk is.
    Denk aan je.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Monique,
    Ja wat een heerlijk weer he, genieten maar.
    als je nog tijd hebt voor een wandelingetje lekker doen.
    Veel succes morgen, we branden weer een kaarsje.
    Groetjes en dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen