donderdag 7 april 2011

verkouden

Het was  moeilijk op gang te komen afgelopen maandag wel gedaan wat er op de planning stond maar kostte enorm veel moeite,pap in de benen om het zo maar te noemen en veel slaap,maar denk dat ,dat allemaal van de fikse verkoudheid is die ik nu te pakken heb,ja je hoort veel mensen dus voor mijn ook eigenlijk de hel winter erdoor gekomen maar is ook niet erg zo na de twaalfde kuur.
Maar met wat paracetamol en veel tissues komen we de dagen door,op tijd naar bed en dan kan je toch nog doen wat er allemaal gepland staat want dit is zonde tijd om te verliezen aan een verkoudheid,vandaag Lianne KNVB stage dag en ik ga met mijn vriendinnen op het fietsje heerlijk een terrasje pakken in de zon hopelijk?
Geniet van het mooie weer allemaal en bescherm je tegen te veel zon want hij is al best sterk!!

2 opmerkingen:

  1. Och meis toch, hoop dat die vervelende verkoudheid snel weer weg is, want dat is drie keer niks.
    En idd op tijd je rust nemen en goed op jezelf passen, veel meer helpt niet dan uitzieken en wachten tot het over is.
    Nou dat is veel moed hebben met die straffe wind te gaan fietsen, of was het terrasje niet ver weg...?
    Dikke knuffel en snel opknappen hé..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het waaide erg hard vandaag, maar de zon scheen goed. Ik hoop dat je fijn gefietst hebt. Sterkte met je verkoudheid. Ik heb hier niet eerder gereageerd, maar lees al wel een tijdje met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen