zaterdag 9 april 2011

We hebben weer een kampioen in huis!!!

Vandaag weer vroeg dag want Lianne had een kampioenswedstrijd,Milou mee met vriendin met de toeters om te laten horen dat we er waren.
De wedstrijd weer geopend door een doelpunt van onze kanjer 1-0,daarna hebben ze vele kansen gehad en er nog 2 gescoord genoeg om de overwinning vieren zo mooi even naar de tribune om publiek te bedanken,gehuldigd met bloemen,medaille,teamfoto en natuurlijk champagne.
Geweldig om te zien hoe blij ze waren,ik geniet daarvan en op de terug weg op mijn fiets denk ik dan die heb ik weer mee gemaakt en dan komt dat brokje in mijn keel maar ben ook heel gelukkig dat ik erbij mocht zijn.Bij thuiskomst is Milou weer enthousiast welke vanmiddag mee mocht met de gym naar Lekkerkerk voor de valkuiltraining,Al genieten die meiden van  dit alles dan ik geniet mee!!!
De verkoudheid is nog niet over een vervelend hoestje af en toe,en nu van de week de conditie weer op gaan bouwen,lopen moet echt weer gaan gebeuren van de week!!
Morgen maar beginnen met kleine ronde?
Hier wat foto's van onze huisfotograaf.



                                                  KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Proficiat met de kampioen.
    Leuk dat ze zo'n plezier heeft in voetballen.
    Hoop dat je het laatste restje van de flinke verkoudheid ook nog weg kunt werken, want dat is niet leuk. Sterkte meis.
    Geniet van de mooie dag vandaag.
    Want dat wordt het...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal Toppie!
    Het plezier straalt van de foto af.
    Gefeliciteerd met het Kampioenschap.
    Genieten met de groote G!!
    Wat heerlijk voor je om dit mee te maken.
    Door het lekkere weer hoop ik dat je snel van je verkoudheid af zult zijn.

    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen