donderdag 28 april 2011

Wel APD geen uitslag

Vandaag hulp gehad van een vriendin welke de stofzuiger door het huis heeft gedaan,en daarna lekker aan de koffie.
Vanmiddag richting ziekenhuis.Mijn poortje deed het niet vanmiddag balen,wel APd gehad maar werd dus vanaf de hand bloedafname de uitslag was nog niet bekend dus wordt morgen dan maar op telefoontje wachtten,voel me best goed maar jullie weten daar vertrouw ik niet op eerst bewijs.Zelf de status bekeken waren inderdaad flink gestegen weer even slikken als je dat ziet,maar het verhaal van de CT scan was eigenlijk ook weer geruststellend de plekken die er zaten zijn groter geworden maar geen nieuwe plekken dat is toch ook wel weer fijn!!
Eef heeft een nieuw gips gekregen nu blauw maar nog zeker vier weken moet het blijven zitten.
Morgen ga  ik horen welke chemo en de datum van startte waarschijnlijk 12 mei(dag ven de verpleging)we horen het morgen en dan gaan we weer verder plannen.

3 opmerkingen:

  1. Jammer, Monique, én in je hand geprikt én geen bloeduitslag bekend. Moet je echt op een telefoontje wachten of kun je 's morgens zelf even bellen? Ik lees en leef verder met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer meis, dat je poortje niet goed werkte.
    Hoop dat je vandaag snel de uitslag krijgt, dan kun je op pad. Op naar Friesland..!!
    En 12 mei nog maar even voor je uitschuiven eerst nu de accu laden en genieten zoveel maar kan.
    Doen hé...!!
    Ik hoop dat je er een paar hele mooie dagen van kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique dat is wel weer even schrikken
    de laaste week.Ook met je mannetje.Maar jullie
    blijven er voor knokken!We gaan weer verder
    met de kaarsjes en gebed.En dan moet het
    goed komen.Liefs van tante Map en ome Geer
    p.s.veel plezier in friesland

    BeantwoordenVerwijderen