vrijdag 29 april 2011

Over twee weken weer bloed contole!!!

Vandaag belde de oncoloog, de uitslagen waren niet veel veranderd vergeleken mat de vorig week,we mogen dus een weekje weg ook omdat ik me goed voel en dan over twee weken 11 mei bloedcontrole en controle afspraak bij de oncoloog.Ze was nog niet direct overtuigd dat ik 12 mei zou moeten gaan beginnen.Samen hopen we dat de waardes rustig blijven,zoals ze nu waren, en dat  het we zo  toch misschien weer kunnen rekken in tijd van het beginnen van de chemo.Wat zou dat mooi zijn!!!
We nemen maar weer kleien stapjes en we weten allemaal dat ik al eens dat geluk gehad heb gehad en ik 9 maanden mocht wachtte voor ik weer moest startte met de chemo,al is het de zomer maar door,maar dit zijn wensen, verlangens en hoop, maar die moet ik blijven houden, hopen dat ik weer tijd krijg zonder chemo en Hij mijn steunt en draagt,maar er is ook in mijn achterhoofd dat stemmetje welke zegt dat ik rekening met houden dat ik moet beginnen met de nieuwe chemo en sneller dan ik wil.Ik ga  er weer voor maar nu geniet ik toch weer even extra van dit gevoel en tijd die ik weer krijg met mijn kanjers.
Het zonnetje schijnt weer!!!

7 opmerkingen:

  1. Oh fijn, Monique, ga maar gewoon met muizenstapjes lekker een week weg :-). Wat voor chemo zou het trouwens zijn waarmee je (hopelijk over heel lange tijd) gaat beginnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh meis, dat is toch een beetje goed nieuws.
    Wie weet kun je het toch nog een poosje rekken.
    Zo is het toch wel plezieriger om een weekje weg te gaan.
    Probeer met alle vezels te genieten hé.
    dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, Lekker hoor dit bericht en dan nu genieten,
    Friesland verwacht jullie hoor.Fijne week
    gr. Jol v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier in het mooie Friesland, geniet er maar lekker van allemaal!
    En Lianne, heel veel succes met voetbal, laat zien wat je kan!
    xx, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier in Friesland en Lianne heel veel succes. We zien jullie snel!
    Heel veel liefs van ons,
    xxxxx
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He heel veel plezier en geniet er maar lekker van.
    Even weer wat rust met z'n viertjes.
    dikke kus Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique, Heel veel plezier en sterkte met z'n 4tjes. Ik volg je al geruime tijd via je blog, maar ik wil nu wel even kwijt dat Carolien van een van je eerste 'gezinnetjes' nu zelf bevallen is van een gezonde zoon. Friso. Alles gaat goed met beide. Gerda de Heer

    BeantwoordenVerwijderen