zaterdag 21 mei 2011

Het gaat vandaag beter dus even bij kletsen!!

Marco was echt gaaf hij zong van al zijn cd's liedjes dat gaf een goed sfeertje.
 Die dag om elf uur vertrokken naar Antwerpen geparkeerd bij het sportpaleis en toen met de tram naar centrum.Wat gewinkeld.koffie gedroken en gegeten en weer met de tram terug nar het concert,voorprogramma was Roel v. Velzen was ook lekker sfeertje gelijk,en toen na een half uur  kwam Marco op,echt genieten en daar sta je dan weer tussen al die fans,vrolijke mensen een mooi gevoel van genieten dat dat maar weer mooi gebeurd.Op het laatst kwam daar de lente sneeuw!!

We waren in de nacht weer thuis ik heb genoten maar mijn lichaam minder deze is toch wel twee dagen wat uit zijn doen geweest.Maar sinds vandaag gaat het best wel weer en lukt het me weer om de dingen die ik plan ook te doen zonder veel moeite al zijn mijn voeten nog niet wat het was.Weekend Figt cancer toernooi Schipluiden /Den Hoorn vanochtend bardienst gehad en naar Lianne gekeken,Mijn voeten laten verwennen hopelijk hebben ze weer een mooi bedrag opgehaald voor het KWF.
Vannacht een kind thuis,Milou heeft kinderfeesteje waar ze zich erg op verheugde een slaapfeestje altijd spannend!!.
Morgen al vroeg naar de kerk de eerst communicantjes viering waar we naar toe gewerkt hebben met de werkgroep,gaat vast leuk worden.Een verjaardag in de middag en dan nog een hele week voor mijn, vrij van ziekenhuis, ga ervan genieten en nog niet te ver vooruit denken,als dit lukt de laatste dagen als je dan zo moe bent dan is dit echt niet makkelijk,dan gaan de radertjes weer draaien, dan weet je dat het ooit zo gaat worden ,dat wil ik niet ik wil blijven bezig zijn met van alles en voornamelijk met mijn kanjers,ga daar voor blijven vechtten tot het echt niet meer kan.

4 opmerkingen:

  1. Marjolijn22 mei, 2011

    Fijn meis, dat je zo genoten hebt.
    Dit zijn toch hele bijzondere dagen, die het waard zijn, zelfs al ben je er twee dagen van slag van.
    Je hebt het maar mooi weer gedaan.
    Nu een hele fijne zondag, en op naar een heerlijke vrije week.
    We draaien de rollen om..haha, ik ben nu aan de beurt.
    Geniet volop meis, van alles wat goed is..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke foto's, Monique. Geweldig dat je zo genoten hebt! Ik hoop dat je hier nog lang van kunt nagenieten.
    Over 'later' denk ik ook niet teveel na, gewoon genieten van wat je nu kunt. En ja natuurlijk moet je bijkomen van zo'n vermoeiende tocht naar Antwerpen, dat is ook wel een enorme inspanning.
    Gelukkig heb je nog een hele week ziekenhuisvrij, probeer niet teveel te ver vooruit te kijken.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He lieve Monique,
    Nu lekker lang nagenieten!! Aan de foto's te zien was het heel gezellig. Een hele fijne week!
    De groetjes van ons,
    Liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is fijn om te lezen dat je (jullie) zo genieten van deze mooie momenten.

    Groetjes Bart/Leny uit Pynacker

    BeantwoordenVerwijderen