dinsdag 24 mei 2011

De dagen gaan best snel

Zo is het alweer dinsdagavond,de dagen zijn weer aardig gevuld met inloophuis,en de oudere thee geven natuurlijk kerkkoorrepetitie en vandaag op visite in H.I.A. samen met een collega.
Moet zeggen dat mijn leverstreek rustig voelt alleen mijn benen en voeten werken nog niet zo als ik graag zou willen.Ze blijven papbenen weinig kracht en normaal voel je je benen niet als je loopt maar nu loop je bewust door dat gevoel of eigenlijk weinig gevoel? Om het zo maar uit te leggen en de reden, ja wisten we dat maar ik schrijf het op en neem het mee volgende week op controle bij de oncoloog.
Ook een beetje raar, lag ik gisteren ineen op de straat met fiets en al op een of ander manier verloor ik mijn evenwicht of zo, en pats daar lig je!
Snel opstaan want wat is dat balen zo midden op het dorp,gelukkig geen lichamelijke schade maar wel mijn mooie fiets weer een deuk opgelopen.
Ik heb het idee dat de chemo nu pas zijn bijwerkingen laat zien,moet maar weer snel verdwijnen want die benen is echt wel beetje vervelend,mag niet klagen weet ik wel maar af en toe moet het even om te spuien?
Ik kijk dan naar wat ik allemaal al gedaan heb,ben daar natuurlijk heel dankbaar voor maar wil zo graag zo goed blijven dat ik gewoon alles kan blijven doen en mijn conditie weer terug komt om de lopen in de polder.
Maar blijf hoop houden dat dit ook weer beter gaat worden even de chemo afdrijven uit mijn lijf!

5 opmerkingen:

  1. Lieve Monique, wat eng om zo te vallen met de fiets. Gelukkig heb je zelf niks, maar wel de schrik te pakken natuurlijk. Ik hoop ook dat je conditie terugkomt, zodat je weer lekker in de polder kunt wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Kan me voorstellen dat je schrikt als je zoiets overkomt. Doe je het wel rustig aan! Zal inderdaad natuurlijk nog een bijwerking van de chemo kunnen zijn. En klagen doe je echt niet hoor.....ik heb heel veel bewondering voor je!! Vanuit Lievelde heel veel energie toegewenst...liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marjolijn25 mei, 2011

    Ja meis, de chemo zit sneller in je lijf dan het er uit is, en het is gewoon troep, wat je allemaal binnenkrijgt.
    Maar toch is het nodig, het moet zijn werk doen.
    Wees voorzichtig hé, niet meer vallen.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lief!

    Vond het gister zo fijn! Je bloemen staan er prachtig bij. Jet vroeg zich vandaag af of ze uit een prinsessenkasteel afkomstig waren ;-)

    Kus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marjolijn27 mei, 2011

    Fijne vrijdag, succes vandaag en op naar een fijn weekend.
    Geniet er volop van meissie..!!

    BeantwoordenVerwijderen