zondag 15 mei 2011

Weekend zit er weer op

Eef en Lianne op de bank genietend van de huldiging van Ajax,dit wil ze ook wel meemaken zegt ze!!
Het was een heerlijk weekend ,gisteren Lievelde  op visite gehad, gezellig en de dames vermaken zich wel.
Vandaag relax thuis,het ontbijtje in de ochtend en Eef heeft heerlijk gekookt maar op BBQ.
De pijn in mijn rug wordt gelukkig weer minder en het is gebeurd, ik ben weer begonnen met lopen een vierde van mijn rondje hopelijk morgen de helf en dan weer opbouwen!!
Nieuwe week voor ons en ik ga er weer zoveel mogelijk van genieten.....

3 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Weer genoten gisteren. De kinderen vonden het ook weer heel gezellig. Leuk om jouw koor een keer te horen zingen. Woensdag heel veel plezier bij Marco....geniet ervan!!!!
    Liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjolijn16 mei, 2011

    Fijn meis, dat het weer beter gaat.
    Dat zijn toch de dingen weer waar je jezelf aan op kunt trekken en de kracht uithaalt.
    Maak het goed hé.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, ik dacht dat ik al eerder had gereageerd...

    Monique, fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad en dat je je goed genoeg voelt om weer met lopen te beginnen. Het heeft hier veel geregend, maar nu is het droog, dus ik hoop dat je vandaag ook weer een klein stukje kunt wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen