vrijdag 13 mei 2011

verdwenen bericht!!

Zo is het bericht, ik ben blij geen chemo in mei ,verdwenen vandaag deed mijn trouwe blog het niet,maar is weer op gang.Mei geen chemo is fantastisch de waarden van het bloed waren  niet heel veel gestegen een klein beetje dit is de reden om weer drie weken te wachtten voor we eventueel moeten startte met de chemo.Dit was omschakelen maar dat gaat snel ,en ik vertrouw mijn oncoloog dus zij weet wat ze doet daar ben ik heel zeker van!
Ik en Eef liepen weer op wolkjes(zelfs met dat gipse been) uit het ziekenhuis en ik voel echt dat Hij weer laat voelen dat Hij er is.
Dit zijn de lichtjes op mijn levenspad daar waar ik weer energie van krijg,steikum nu hopen dat het nog een aantal weken gaat duren  kan de vorige chemo even goed uit het lijf verdwijnen.
Het is weer weekend morgen komen de Wesseltjes uit Lievelde  en kunnen we direct even terug denken aan vorig jaar onze laatste dagen in China.
Op weg naar Marco Bosato in Antwerpen a.s. woensdag, bijna zou ik niet meer durven plannen om naar een concert te gaan want elke keer voor het concert ,de laatste drie had ik slecht bericht maar dit is beter!!!Nu gaan we genieten met zijn vieren.
Fijn weekend allemaal en geniet van elke dag en allen mooie momenten van het leven.

3 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,

    Dit bericht was veel te mooi om zomaar te verdwijnen. Een bericht waar iedereen weer blij van kan worden. Wij reageren mischien veel te weinig op jouw berichtjes maar we lezen ze trouw en hebben heel veel bewondering en respect voor jullie allen hoe jullie hier mee omgaan ook als de berichtjes wat negatiever zijn. Wij leven erg met jullie mee en Truus steekt iedere zondag en dinsdag (tijdens de koorrepetitie)kaarsjes voor je aan. Heel veel liefs van Truus en Rien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjolijn14 mei, 2011

    Ja, blogger lag er gisteren helemaal uit, maar gelukkig werkt alles weer.
    Maak er een fijn weekend van en geniet volop...!!
    Dikke knuffel meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique.
    Goed nieuws ,geniet ervan en doe Wilfried en Asline en de meiden de groeten.
    Fijn weekend, Els

    BeantwoordenVerwijderen