maandag 20 juni 2011

De eerste bestraling vandaag

Gistren Otto v. Egmond toneelstuk wezen kijken en taart en koffie gedronken met mijn koormaatjes,leuk om te zien hoe het geworden is allemaal,was wel blij dat ik nu niet met mijn voetjes in het water hoefde want warme voeten is nu wel belangrijk heb ik toch iets meer geveol voor mijn idee!

Lianne is haar s.o. aan het over doen van Engels,super geleerd gisteren gaat haar lukken!!!
Milou heeft ook nog wat toetsen en dan is het echt bijna zomervakantie voor mijn kanjers, voor mijn geeft het toch wel erge dubbele gevoelens,ik wilde gewoon lekker met hun dingen kunnen doen en nu is daar weer een dikke streep door gezet ,Ook voor EEf natuurlijk.Ik  merk dat ik dit ook weer een plaatsje moet geven maar mijn hoop is dat het beter gaat worden met bestralen en daar bid ik voor want zij verdienen de vakantie ook zo!!!
 Om Half 3 vanmiddag eerste bestraling laat die kankercellen maar smelten en krimpen van de schrik!!
Ik probeer kort te belijfen met verder te denken  naar de komende tijd om de rust in mijn hoofd een beetje te houden.Kleine stapjes tegelijk, letterlijk en figuurlijk is dat nu!!Loop door het huis kleine stukjes maar ben inmiddels wel vertrouwd met de rolator, het is een overgeven  maar dat hoort bij grenzen verleggen en het toch proberen om het voor mijnzelf confortabel te maken in huis.Ook wat minder gevaar van omtummelen is ook wel verstandig !!!
Hou het lichtje aan en we blijven hopen en bidden dat er nu ook weer een wonder mag gebeuren en dat Hij weer laat zien dat Hij mijn draagt voor mijn gezin en de mensen die mijn zo dicht bij  mijn hart zijn.
Ik ga weer over deze steen heen en hopelijk is hij minder scherp dan we verwachtten!!

3 opmerkingen:

  1. Marjolijn20 juni, 2011

    Voor jou:

    Dromen
    pas wanneer wij
    in een wereld
    waar fantasie meer biedt
    dan werkelijkheid

    elkaar in wakende sluimering
    laten dromen
    dat sprookjes niet alleen
    in boeken bestaan

    zullen wij iedere dag
    gelukkig verder spelen
    zelfs geloven dat regen
    ons geen verdriet
    maar vreugdetranen giet
    © verhavert

    Dit gedichtje mag je in gedachten houden, en al het andere lieverd, daar moet je doorheen.
    Jammer, maar we kunnen er niets aan veranderen.
    Zet 'm op hé...!!
    En het kaarsje hou ik voor je aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,

    Wat ben jij een sterke vrouw.
    Liefs knuffel Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monique, sterkte meid!! Ik hoop en bid met je mee! Trudy

    BeantwoordenVerwijderen