zaterdag 18 juni 2011

Weekend

Lianne heeft vanmiddag afsluiting van het D elftal een alternatief program want nu de polder in voor een survival is geen succes.Milou verveeld zich haar vriendinnen hebben kamp en het weer is geen speeltuin weer,beetje voor de tv dan maar!!
Zo ben ik toch al naar de AH geweest met de rolstoel voor de grote boodschappen Lianne is ook mee gegaan zo stoer van die meid om daar toch met je moeder in rolstoel rond te lopen,kwam vriendin en vriend tegen zo goed van haar,kreeg van Eef telkens de boodschappen op schoot normaal rij ik het karretje en is daar dan wel plek voor zo grappig die kleine gewoontes die dan gebeuren.
Blijf me klein voelen in die stoel maar weet dat dit de makkelijkste weg is nu en die moet ik in deze dingen gaan accepteren.Deze steentje moet ik gewoon nemen zonder er bij na te denken  hobbeltjes om het zo maar te zeggen.
Ik heb vandaag een aardige dag en voel me niet super moe,ook blij dat de darmen het weer op gang zijn want dat is ook een opluchting!!( raar praatje maar geeft echt lucht)
Op weg naar maandag de eerste bestraling,morgen ga ik naar het toneel stuk waar ik eerst zou mee spelen kreeg net een mooie bos bloemen van hun en de vraag of ik morgen wilde komen kijken was ik van plan en nu ik me zo voel ga ik morgenmiddag kijken naar mijn koor maatjes en het toneelstuk hoe het geworden.
Hopelijk doen de weergoden beetje hun best??
Fijne weekend geniet !!!

9 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,
    wat fijn om te horen dat je morgen komt kijken. Alles om het toneelstuk is heel intensief maar, zo ontzetten gaaf!!! Heb afgelopen dagen vaak aan je gedacht....de sfeer, de groep is zo geweldig dat het ieder mens goed doet!! Hoor van velen dat we dit ook uitstralen en dat gaan we ook op jou doen!!!
    Ik wens je voor komende week heel veel kracht en energie....tot morgen.
    Liefs Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je het weer krijgt dat je verdiend bij het toneelstuk Otto van Egmond, wat zullen we dan een tropische dag krijgen!
    Veel plezier daar en zet die radertjes maar 's heel even stil..
    Dikke kus, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique,
    Ik heb je blog afgelopen maanden slechts af en toe gelezen. Misschien heb je meegekregen dat het met mijn vader langzaam aan steeds minder goed gaat en dat hij afgelopen tijd veel pijn heeft moeten verduren. Toen ik afgelopen vrijdag het laatste nieuws over je las (en hoorde) schrok ik heel erg. Na het lezen van enkele stukjes veranderde de schrik in grote bewondering. Wat een moed en een kracht moet jij bezitten om te leven zoals jij nu doet. Je houdt je vast aan ieder dingetje wat vast te houden is, groot of klein. Ik herken bij mijn vader ook wel zo iets al is zijn situatie natuurlijk niet te vergelijken met die van jou. Natuurlijk is mijn vader de laatste tijd veel in mijn gedachten, maar ik zal jou er aan toevoegen. Ik zal je in gedachten steunen en moed inspreken maar ik wil je hierbij laten weten dat ik enorme bewondering en respect heb voor de wijze waarop jij in het leven staat. Ik wens je het aller, allerbeste de komende tijd.
    Groeten, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique en Eef,
    Weer terug,en net m.n zusje gesproken die vanochtend al weer heel vroeg bij je was.Het was weer een heftige week voor je maar ongelooflijk hoe je toch weer probeerd de postiviteit eruit te halen.
    En wat een kanjer je dochter om met je mee te gaan naar de AH.Lieverd op naar de komende week en weer hopen en duimen dat de behandeling weer z,n vruchten afgeeft.Dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van je weekend, Monique. Fijn dat je mee kon om boodschappen te doen en wat een lieve meid is Mylou! Lianne ook natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier en geniet er maar mooi van je hebt het verdiend.
    Kaarsje weer gebrand voor je mijn mannetje zei dat tegen mij hij denkt mee.
    Mooie dag morgen en we spreken elkaar liefs Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marjolijn19 juni, 2011

    Fijn meissie, dat jij je wat beter voelt. En ja...ook die (rare) praatjes geven opluchting en hoort er gewoon bij.
    Maak er vandaag een fijne dag van en geniet vanmiddag.
    Voor morgen zet 'm op hé, je kunt het..!!
    Dikke knuffel, denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel veel kracht en sterkte Monique, denk veel aan je en bewonder je enorm !!!
    Wilma van Meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Monique,
    Hier een bericht van je nicht Margret. Ik sprak net mijn moeder en zij vertelde dat je een blog bijhield. Natuurlijk ben ik even gaan kijken en zie dat jij al veel hebt meegemaakt. Wat mooi dat je dit op deze manier kunt en wilt delen. Ik vind het bewonderenswaardig hoe jij in het leven staat Monique.
    Wat heb je een leuke familie, een paar prachtige dochters zeg!
    Je moet ook de groeten hebben van mijn kinderen, Charlie en Arthur.
    Namens mij en mijn kinderen wil ik je sterkte wensen de komende tijd.
    liefs van Margret
    ps ik reageer via de blog van mijn dochter

    BeantwoordenVerwijderen