maandag 27 juni 2011

De vogels hebben het al druk

Nu ik achter de computer zit hoor ik de vogels al druk fluiten,het is inderdaad vroeg in de ochtend!1
Het weekend was een weekend van afscheid nemen iets waar ik niet goed in ben.We hebben afscheid genoemd van onze lieve dirigent van het kerkkoor.Voor haar een moeilijke maar belangrijke beslissing als ze dat dan aan kondig in het begin van het seizoen denk je dat is ver weg,maar nu was het zo.Het was gezellig op het afscheid feestje en de afscheidviering in de kerk was mooi.Ik ga haar missen door handen en haar mimiek voelde ik aan welke tonen we moesten zingen,al kan ik geen noot lezen heeft ze me zeker dit op haar manier bij aan geleerd.
Voor mijn weer fijn om in de kerk te zijn ( wel dan in rolstoel maar wel bij het koor) Ik voel  daar warmte en daar voel je het geloof ,de hoop en  liefde die mensen met elkaar en voor elkaar voelen, het mee lopen van de mensen op mijn en hun levenspad.Uiteindelijk lopen we allemaal ons eigen pad maar heeft een iedereen aan de zijlijn van zijn levenspad die mensen nodig die een hand uitsteken om je te helpen op je levenspad,de schouderklopjes,de aanrakingen,gewoon een arm om je heen,een lach en een traan,en soms ook de mens die juist even niet weet wat te doen of zeggen.

Zondag met mijn Kanjer in een geleende rolstoel, welke echt super lekker zit ,en voor een ieder goed te berijden is rondje( polderHodepijl) gelopen(gezeten)blijft toch even moeilijk deze stappen maar met zo een kanjer van een man kan je dat gewoon. Ik heb allemaal weer gezien die polder,het groen de stilte van de mooie groen natuur ,de mensen op de golfbaan welke sommige het echt nog kunnen maar sommige dingen moet je blijven oefenen?? De gras kant met al dat onkruid wat gewoon lekker door groeit langs de kant van de weg en zich nergens wat van aantrekt..

De week is weer nieuwe,laatste schoolweek voor Milou en Lianne morgen haar cijfers halen.
Het beloofd zomer te worden we gaan kijken,ik hoop dat dit voor hun ook een mooie vakantie gaat worden al loopt het allemaal anders maar ik ga er samen met mijn kanjers proberen er iets speciaals van te maken.Het bij elkaar zijn is nu zo belangrijk,MIJN KANJERS.

APD dag vandaag,middeltje om mijn botten te streken,en bloedafname,mijn zus gaat mee, dus die twee uur zitten daar gaan vast weer zo voorbij zussen hebben altijd wel iets te kletsen met elkaar..

2 opmerkingen:

  1. Marjolijn27 juni, 2011

    Ja, je bent vroeg meissie.
    Maar die vroege ochtend uurtjes zijn de mooiste van de dag.
    Alles nog zo stil en fris, je ruikt het gras en een ochtendconcert van de vogeltjes, helemaal voor jou.
    Ja, afscheid nemen is nooit leuk.
    Maar fijn dat jij je daar thuis voelt en er veel kracht kunt halen, door het zingen of gewoon zomaar door er te zijn.
    En wat de vakantie betreft dat komt wel goed hoor
    maak je er geen zorgen over. Ook dichter bij huis kun je samen volop genieten, zelfs als je gewoon thuis zou blijven.
    Succes vandaag hé..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. even een knuffel voor jou,
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen