vrijdag 24 juni 2011

De vijf bestralingen zijn gebeurd.......

Laat zijn ze werk maar doen!!!

Voel me best goed iets wat licht in het hoofd maar dat is eigenlijk nu vanaf vanmiddag een beetje. De prednison moet ook afgebouwd worden en geeft denk ook wel wat bijwerkingen?

Vanochtend is Lianne mee geweest met de bestraling,wat een kanjer he?
Het masker mochten we mee nemen maar dat hebben we niet gedaan want zo een leuke souvenir is het ook weer niet,voor Halloween zei Lianne maar toch maar niet!!

Daarna heeft Eef mijn naar het inloophuis gebracht voor de zang,was moeilijk even binnen komen een traantje maar als je in zo een warm nestje komt voel je je gauw weer rustig.Gezellig met elkaar seizoen afgesloten met een brunch door ieder wat lekker mee genomen.Was fijn om daar weer te zijn en hoop de afspraak van de volgende repetitie in september weer te zijn wat zou dit mooi zijn.

Weekend voor de deur de zomer komt al mag ik nu niet meer met mijn bol in de zon toch ga ik genieten van dit weer met mijn kanjers.

6 opmerkingen:

  1. Monique, Eef Lianne en Milou
    Lieverd ook dit heb je weer doorstaan, zoals je zegt laten ze d,r werk maar doen.
    Ga lekker genieten van het weekend en je gezinnetje.
    En even over je mannetje,Ik hoef het je niet te vertellen dat weet jij al heel lang maar je heb een
    een super kanjer.Dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Monique,
    zo dat zit er weer op moet je maar denken. En wat is Lianne inderdaad een kanjer zeg. Geniet van het weekend en van het lekkere weer met je kanjer.
    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marjolijn25 juni, 2011

    Fijn meis, en nu maar lekker uitrusten.
    Deze klus toch maar mooi weer geklaard en ja, laat ze nu hun werk maar doen.
    Het enige wat jij nu kunt doen is goed voor jezelf zorgen.
    Fijn weekend en geniet volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer zeg dat Lianne meeging, gelukkig zijn deze bestralingen weer achter de rug en hopen we voor je dat het z'n werk goed mag doen.
    Het zonnetje laat nog een dagje op zich wachten maar we wensen je zeker een goed weekend toe. Knuffel van de westlander.
    gr. Jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi zussie ik ga hem morgen speciaal voor jou fietsen hoor en desnoods doen we hem in september op de tandem fijn weekend dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind jou ook een kanjer!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen